Розробка інтернет-магазину рідких шпалер BIOPLAST

Розробка інтернет-магазину рідких шпалер

Біопласт — торгова марка українського виробника рідких шпалер.

Завдання: Розробка інтернет-магазину, наочна вистава каталогу шпалер, оптимізація usability, презентабельний дизайн.

Головна сторінка сайту виконана у форматі landing-page із застосуванням parallax ефектів та css3 анімації. Тут представлені основні переваги рідких шпалер та важлива рекламна інформація.

Палітра кольорів шпалер в каталозі представлена у вигляді плиток, що дуже нагадує справжні зразки шпалер в магазині. Тут у відвідувача відразу кілька можливостей: додати шпалери, що сподобалися в кошик, переглянути збільшене зображення і зразок кольору докладніше, перейти на сторінку шпалер, де представлена вся докладна інформація по товару.

На сторінці товару відвідувач може переглянути візуалізацію шпалер в інтер'єрі. Ця опція покликана розвіяти страхи, які можуть бути у покупців, а також допомогти зробити правильний вибір.

Розумний калькулятор матеріалів це цілий онлайн консультант. З введених параметрів приміщення він прораховує кількість упаковок шпалер, необхідне покупцю. 1) Розрахунок проводиться окремо для стін, окремо для стелі щоб постітелі міг бачити витрату по обох варіантах. 2) Після обчислень можна відразу додати розраховану кількість упаковок у кошик і оформити замовлення. 3) Дані про площу поверхні зберігаються і використовуються для обчислення витрати при перегляді інших шпалер, навіть якщо видаткові дані відрізняються, обчислення будуть оновлені і покупець завжди матиме актуальну інформацію.

Окрім каталогу шпалер, на сайті реалізовано каталог додаткових матеріалів. Тут представлені добавки в шпалери (глітери тощо) та інші додаткові аксесуари. Особливість цих товарів у тому, що з одного товару можливі кілька варіантів упаковки.

Кошик та оформлення замовлення – максимально зрозумілі для відвідувача. Здійснити покупку можна заповнивши мінімальну кількість полів.

На сайті реалізована адаптивна верстка, весь функціонал повністю доступний на мобільних пристроях та планшетах. А глибина перегляду з мобільних пристроїв не поступається показникам десктопної версії сайту.

ТМ Біопласт представлена у 5 країнах. Кожна точка відображена на карті, а для швидкого пошуку найближчого представництва можливо ввести потрібне місто вручну або скористатися функцією "показати найближчі" - сайт визначить Ваше місце розташування та покаже найближчі точки продажу рідких шпалер.

На сайті передбачено кілька можливостей для спілкування з клієнтами. Одна з них – це сторінка контактів. Тут вказані телефони компанії, адреса, а також форма для надсилання повідомлення одразу зі сторінки сайту.

Якщо відвідувач не знайшов цікаву інформацію або хоче поставити якесь специфічне питання, то в розділі «запитання-відповідь» передбачена така можливість. Як тільки адміністратор опублікує відповідь на це запитання — цю інформацію побачать усі відвідувачі сайту.