Корпоративний стиль Вознесенівських кормів
Про клієнта : підприємство з виробництва мікронізованих кормів для коней.
Завдання : розробити логотип та корпоративний стиль для нової торгової марки мікронізованих кормів для коней.
Почали з логотипу. За словами замовника, в ньому обов'язково повинен був бути кінь, латинська буква «V», і щось, що характеризує спорт. Зробили ескізний пошук по стилістичним засікам, від бароко та вікторіанської доби до російського модерну. Зупинилися на зображенні спортсмена-конкуриста, який стрибає з літери "V". Потім продовжили роботу над кольором, який мав посилювати враження елітарності та розкоші. Одностайно обрали темно-бірюзовий. Ну а далі вже пішло як по маслу: шрифти та друкарня, модульні сітки та фотографії.
Також була розроблена серія упаковки для кормів з кодуванням кольорів, яка вироблялася флексодруком, де кількість кольорів обмежена. Використовували два кольори: основний, яким друкувалася постійна інформація на всій серії, та колір певного виду корму. Усі кольори упаковок гармонійно поєднуються з корпоративним бірюзовим.
За час роботи дізналися, що кінь може коштувати близько півтора мільйона євро.