Корпоративний стиль Вознесенівських кормів

Про клієнта : підприємство з виробництва мікронізованих кормів для коней.

Завдання : розробити логотип та корпоративний стиль для нової торгової марки мікронізованих кормів для коней.

Почали з логотипу. За словами замовника, в ньому обов'язково повинен був бути кінь, латинська буква «V», і щось, що характеризує спорт. Зробили ескізний пошук по стилістичним засікам, від бароко та вікторіанської доби до російського модерну. Зупинилися на зображенні спортсмена-конкуриста, який стрибає з літери "V". Потім продовжили роботу над кольором, який мав посилювати враження елітарності та розкоші. Одностайно обрали темно-бірюзовий. Ну а далі вже пішло як по маслу: шрифти та друкарня, модульні сітки та фотографії.

Варианты логотипа для компании Вознесеновские кормаЛоготип на светлом фонеРазворот буклетаРазработка корпоративного стиля для компании Вознесеновские кормаОбложка прайсаПрайс

Також була розроблена серія упаковки для кормів з кодуванням кольорів, яка вироблялася флексодруком, де кількість кольорів обмежена. Використовували два кольори: основний, яким друкувалася постійна інформація на всій серії, та колір певного виду корму. Усі кольори упаковок гармонійно поєднуються з корпоративним бірюзовим.

Дизайн упаковки для компании Вознесеновские корма

За час роботи дізналися, що кінь може коштувати близько півтора мільйона євро.