Landing page дитячого табору "Аврора"

Клієнт: міжнародний дитячий центр "АВРОРА" - комфортний, цікавий та безпечний дитячий табір на березі Чорного моря.

Завдання: розробити конверсійну landing page для продажу путівок до МДЦ "Аврора". Виконати інтеграцію з amoCRM.

На сайті використано новітні веб-технології та продуманий UX. Лендінг Аврора є не просто візитною карткою компанії, а робочим інструментом із залучення клієнтів з максимальною відкритістю та простотою.

Фотозвіти та відеовідгуки

На сайті представлені фотозвіти дитячого табору з різних змін, а також відеодзиви дітей та їхніх батьків передаючи настрій, емоції.

Адаптивність

Завдяки адаптивному дизайну сайт можна переглядати на різних пристроях, незалежно від формату екрану та дозволу – смартфонах, планшетах, ноутбуках і стандартних комп'ютерах. При цьому перегляд буде однаково зручним для всіх форматів.

Інтеграція з amoCRM

Сайт повністю інтегрований з amoCRM для обліку даних та їх подальшого аналізу у Google Analytics.