Логотип для ювелірної компанії
Про клієнта «Samorodki» – ювелірна компанія. Вони перші, хто стоїть у ланцюзі ювелірного виробництва. Навіть подейкують, що золото лише у них. А ще всі їхні вироби із діамантами.
Завдання: зробити логотип.
Складність у цій роботі полягала у самому слові. Легкий наліт архаїчних асоціацій. У слові маємо «наше рідне», а хочеться «їхнє європейське». Ось і конфлікт, будь ласка. Довелося переглянути та перемити не одну тонну брендових логотипів.
Треба сказати спасибі Бодоні та Фірмену Дідо, за їхні шрифти. Без нової антикви рішення не мало б сенсу. А так ми маємо стильний логотип та задоволені особи замовників. Далі працювати одне задоволення, класична друкарня зі своїми рамками та лінійками, надає лише блиск.