Рестайлінг логотипу компанії «POLYSTAR»
Про клієнта: "Polystar" — це компанія, що динамічно розвивається і займається реалізацією обладнання, інструментів і витратних матеріалів для ювелірної промисловості.
Завдання: виконати рестайлінг логотипу.
Старий логотип компанії Polystar виглядає так:
Перший варіант логотипу є словом, що заломлюється в кристалі. Що вдало поєднується з усіма напрямками компанії: ювелірне обладнання, дорогоцінне каміння, полірування. Великі форми букв надають благородного відтінку. Логотип має впізнаваність і запам'ятовування, тому що його легко описати «словами». Знак компанії є поєднанням п'яти п'ятигранників і зірки, це підтверджує назву «poly» багато і «star» зірка. Також знак схожий на оброблений дорогоцінний камінь.
Можливе уявлення логотипу, наприклад, на корпоративній документації.
Друга версія логотипу «Polystar» є жорсткими гранованими літерами, що нагадують дорогоцінні камені. Ритмічне чергування гострих та прямих форм забезпечують оригінальність напису. Знак компанії вміщує образ фрези, як елемент обладнання, обробки і образ граненого каменю. Таке поєднання розкриває діяльність компанії та підвищує її впізнаваність на ринку. Обидві версії логотипу можуть містити додатковий напис, наприклад "Gems".
Зображення логотипу на матеріалах.
Клієнт зупинився на першому варіанті логотипу і в той же час сумнівався, оскільки такий сміливий дизайн цільова аудиторія, можливо, не готова прийняти. Тому ми прибрали усунення у назві компанії. Також було змінено знак компанії на класичне ограновування діаманта (вид зверху). Для двох напрямків компанії "Polystar" логотип містить додаткові написи - "Tools" (від англ. - Інструменти) зі знаком рубінового кольору і "Gems" (від англ. - Камені) зі знаком сапфірового кольору. Зараз у студії триває робота над редизайном сайту компанії "Polystar".