Розробка логотипу для KITCHEN-BLUM

Про клієнта: KITCHEN-BLUM - дизайнерське бюро, що займається збором якісних кухонних меблів, є об'єднанням найкращих приватних фахівців Москви. Компанія просуває концепцію проектування кухні згідно з програмою DYNAMICSPACE від Blum.

Завдання: спроектувати логотип.

Робота над проектом почалася за традицією, що стала для нас, у двох напрямках: один — «класичний», інший — «модерністичний». В результаті два варіанти лого. Всім відомі комічні випадки, коли один варіант явно гірший за інший і пропонується «для пускання пилу в очі», стверджується клієнтом. На щастя, у нашій історії два логотипи вийшли рівноправно гідними. Настільки гідними, що слід зробити дві компанії «KITCHEN-BLUM».

Тепер безпосередньо про логотипи. Перший - "класичний", виконаний на основі легендарного шрифту AvantGarde розробленого в 1970 Гербом Любаленим і Томасом Карнезе. Як і в ідеї шрифту Герба, літери логотипу сплелися в лігатури. А геометричні форми зробили його монументальним.

Создание первого варианта логотипа для Kitchen Blum

Другий варіант - «модерністичний», зібраний з паличок, гачків, каблучок, загалом з фурнітури. Його сміливо можна віднести до стилю Хай-тек, один з яскравих стилів сучасного дизайну та архітектури. Чергування округлих, діагональних і прямих ліній, поєднання малих і великих форм надають логотипу унікальності та однозначної впізнаваності. В результаті прийнято другий варіант.

Разработка второго варианта логотипа для дизайнерского бюро

Дизайн логотипа для Kitchen Blum