Сайт для Куп'янського молочноконсервного комбінату

Про клієнта: публічне акціонерне товариство «Куп'янський молочно-консервний комбінат» спеціалізується на виробництві всіх видів молочної продукції з 1957 року.

Завдання: інформативний корпоративний сайт для зв'язку із споживачем.

Дизайн сайт виконаний у рожевому, блакитному та білому кольорах, відповідних фірмовому стилю ПАТ «Куп'янський молочноконсервний комбінат».

Разработка сайта Купянского молочноконсервного комбината

Одне з основних завдань сайту – зворотний зв'язок із клієнтом та, як наслідок, максимальна інформативність ресурсу. Зручний та простий дизайн, вичерпна інформація про історію, політику, звітність та вакансії компанії, а також докладні дані про технологію виробництва у відповідних розділах зближують виробника та споживача. Подальшій їхній дружбі сприяє розділ «Ми вас чуємо» з побажаннями та зауваженнями від клієнтів, а також каталог продукції з детальною інформацією про молочні вироби від трьох торгових марок: «Молочна слобода», «Заріччя» та напрямок В2В. Сайт максимально орієнтований на інтереси споживача, про що свідчать такі цікаві розділи та підрозділи як: «Новини», «Молочний словник», «Рецепти», «Міфи про молоко», «Акції», «Анкетування».

Дизайн страницы каталога

Молочні продукти ПАТ «Куп'янський молочноконсервний комбінат» мають великий попит і довіру у покупців, не дивно, що погоня за наживою штовхає зловмисників на винахід нових підробок цього бренду. Компанія дбає про здоров'я своїх споживачів і тому на сайті є незвичайний, але дуже корисний розділ «Нас підробляють», де не тільки можна повідомити про фальшиву продукцію, а й ознайомитися з прикладами фальсифікованого товару та переліком порад про те, як відрізнити підробку.

Создание страницы отзывов