Сайт Хімфармзаводу «Червона зірка»
: хімфармзавод "Червона зірка".
Завдання : редизайн корпоративного сайту підприємства, покращення usability.
З хімфармзаводом "Червона зірка" ми співпрацюємо не перший рік і не лише у напрямку створення сайтів. Основне завдання редизайну - покращення юзабіліті каталогу продукції.
Працюючи над цим, ми реалізували відразу кілька каталогів, препарати тепер можна знайти:
- за алфавітом;
- з АТС класифікації;
- за категорією;
- та використовуючи пошук на сайті 🙂
Сама ж картка товару змінилася і тепер є повнофункціональним лендингом із зручною навігацією та максимально інформативним змістом. На даний момент сторінка товару містить фото препарату та ряд вкладок - "Застосування", "Інструкція", "Відео" та "Відгуки".
"Червона зірка" часто проводить конкурси із призами (нещодавно проведена акція була присвячена препарату "Угрін" ), тому для зручності на сторінці товару реалізовано можливість участі в акції.
Сторінка "Новини" містить інформацію про проведені рекламні кампанії та акції підприємства.
Активні елементи форм (прапорці, радіокнопки, текстові поля тощо) були переверстані та оформлені у концепції дизайну.
Сторінка 404-ї помилки з оформлення не поступається найпривабливішим баннерам 😉