Сайт з адаптивним дизайном для de esse
Про клієнта: французька торгова марка de esse - стильні вироби шкіряної галантереї виняткової якості. Компанія вперше заявила про себе на ринку України у 2002 році.
Завдання: розробити промо-сайт бренду de esse .
Déesse з французької перекладається як «богиня», а на сайті компанії є фраза: «Гарні жінки обирають гарні речі, саме тому продукція de esse така популярна серед українок». Під час роботи ми врахували політику бренду та зробили дизайн сайт яскравим, витонченим та лаконічним.
На сайті представлені звичні розділи: "Про бренд", "Колекції", "Де купити", "Новини", "Контакти". Головний акцент робився не на функціональності, а на емоційній складовій та якісному наповненні каталогів сайту.
Французька торгова марка de esse здобула міцні позиції на українському ринку модних аксесуарів і наразі відкрила свої представництва у семи містах країни. Сайт виконує важливу місію, його завдання: дати максимально повне уявлення про продукцію бренду de esse. Весь асортимент колекцій аксесуарів відсортований за окремими підрозділами, що дає позитивне враження від знайомства з товарами французького виробника.
Основним козирем сайту торгової марки de esse є адаптивний дизайн, завдяки якому весь функціонал головного сайту бренду доступний власникам планшетів та смартфонів у зручному форматі.