E-MAIL МАРКЕТИНГ

01

Довіра

Лист потрапляє до адресата безпосередньо, він особистий, а не спрямований на всіх користувачів.
02

Вигідно

E-mail маркетинг не потребує великих фінансових вливань. Почати працювати з вашою базою email-адресатів простіше.
03

Не спам

Користувач отримує листи тільки від компанії, на сайті якої він самостійно зареєструвався.

ПЕРЕВАГИ EMAIL-МАРКЕТИНГУ БЕЗПЕЧНІ

Замовити послугу
01
Цільові звернення
У ланцюжку email-ів можна звертатися до певної групи користувачів, наприклад до користувачів групи VIP.
02
А/Б тестування розсилок
Запускаємо тестування, щоб визначити яка тема листа краща, які CTA збирають більше переходів, які дні тижня краще робити розсилки.
03
Аналітика результатів
Аналізуємо open rate, click rate, ліди, відстежуємо поведінку відвідувачів із розсилок на сайті, стежимо за кожним адресатом.
04
Все за згодою
Ваш клієнт може передплатити розсилку, а також завжди є можливість просто відписатися від розсилки, пройшовши за посиланням у листі.
Ефективний email-маркетинг для бізнесу

Маркетологи рекомендують використовувати email-розсилки

Обговорити проект

Ці статистики говорять про те, що понад 55% успішних продажів в інтернеті пройшли завдяки email-розсилці. Це в 3 рази вище, ніж продаж із прямих заходів на сайт.

Причина, через яку електронна розсилка листів така ефективна, — це підготовленість цільової аудиторії. Отримуючи листа від бренду, з яким користувач взаємодіяв раніше, у нього не виникає враження нав'язування. Ця розсилка сприймається як природна взаємодія, інформування, оскільки відносини користувач-бренд вже зав'язалися, а отже, такого передплатника набагато легше сконвертувати в покупця.

Ефект масового розсилання листів можна порівняти з ефектом ремаркетингу — обидва інструменти спрямовані на роботу з аудиторією, яка вже мала досвід взаємодії з сайтом бренду або з брендом загалом. Що стосується самих розсилок, то важливо грамотно спланувати стратегію розсилок — частоту відправок, теми та зміст листів, підготувати шаблони для форматованих емейлів, визначитися із сервісом для розсилок.

Переваги роботи з нами

Задоволених клієнтів
300+
Років досвіду
13+
Готових проектів
130+
23432+

ВПРОВАДЖУЄМО ЕФЕКТИВНИЙ ДИРЕКТ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Наші експерти проаналізують ваші потреби та підготують найкращу пропозицію щодо впровадження емейл розсилок для ваших бізнес процесів.
План робіт із впровадження email-маркетингу
  1. Ми розробимо стратегію емейл маркетингу, порекомендуємо частоту проведення розсилок, запропонуємо тематики розсилок, адже не кожне розсилання має бути продавцем (!).
  2. Розробимо якісний дизайн для ваших емейлів і адаптуємо їх під основні сервіси розсилок, щоб ваші розсилки виглядали не тільки унікально, а ще й коректно відображалися в поштових агентах ваших клієнтів.
  3. Напишемо тексти, що продають, для всіх типів ваших емейл розсилок і забезпечимо їх закликами до дії.
  4. Не забудемо подбати про якість посадкових сторінок, на які потраплять користувачі, перейшовши за посиланнями з листа.
  5. Ми любимо аналізувати, тому інтегруємо в розсилки мітки для відстеження ефективності та пов'язуємо їх з Google 
Тригерні та автоматичні розсилки

Тригерні та автоматичні розсилки —добрий приклад, коли email-маркетинг працює на вас, поки ви зайняті своїми справами.

Крім класичних розсилок не варто забувати про автоматичні емейли, які наприклад надсилає система вашого сайту у відповідь на певні дії користувача, такі як: реєстрація на сайті, повідомлення про прийняте замовлення, повідомлення про зміну ціни на товар. Інтернет-магазинам ми рекомендуємо впроваджувати близько 10-20 тригерів, залежно від логіки та функціональності сайту. У цьому випадку ми також здійснюємо інтеграцію модулів сайту з сервісом розсилок для автоматизації та легкого відстеження поведінки та подальших взаємодій користувачів від тригерних розсилок.


 
Приклади автоматичних листів
  • вітальні листи, які надсилаються автоматично після реєстрації на сайті або відправлення онлайн-заявки;
  • листи в подяку за здійснення замовлення;
  • листи нагадування про кинутий кошик;
  • листи повідомлення про знижки;
  • лист повідомлення про те, що товар з'явився в наявності;
  • листи про новинки;
  • листи для реактивації користувачів;
  • лист-прохання про відгук про товар;
  • лист-прохання про відгук про товар;
Підвищуємо відгук від email-маркетингу
Щоб отримати найбільший відгук від email-маркетингу, необхідно зібрати якнайбільше інформації про ваших користувачів. Це можна здійснити як за допомогою аналізу незалежних сервісів статистики вашого сайту (Google Analytics, Яндекс Метрика), так і за допомогою онлайн-опитувань, спілкування з аудиторією в соціальних мережах. За даними статистики українських сервісів, персоналізація розсилки для інтернет-магазину дає на 65% більше конверсій у замовлення в порівнянні з однотипними листами по всій базі.
Замовити послугу

В результаті ви отримуєте готовий інструмент для проведення корпоративних розсилок вашої цільової аудиторії, зможете з нею ефективно контактувати та отримувати додаткові замовлення

Замовити послугу

Ключові клієнти

Наші клієнти знаходяться в наступних країнах:
Україна, США, Канада, Польща, Австралія, Великобританія, Болгарія, Бельгія, Іспанія, Швейцарія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Англія, Румунія, Латвія, Литва, Естонія, Казахстан, Саудівська Аравія, ОАЕ, Оман, Йорданія, Ліван, Пакистан, Індія, Таїланд, Лаос, В'єтнам, Малайзія, Індонезія, Філіпіна, Мексика, Чилі, Бразилія, Колумбія.