E-MAIL МАРКЕТИНГ
Довіра
Вигідно
Не спам
ПЕРЕВАГИ EMAIL-МАРКЕТИНГУ БЕЗПЕЧНІ
Замовити послугуМаркетологи рекомендують використовувати email-розсилки
Обговорити проектЦі статистики говорять про те, що понад 55% успішних продажів в інтернеті пройшли завдяки email-розсилці. Це в 3 рази вище, ніж продаж із прямих заходів на сайт.
Причина, через яку електронна розсилка листів така ефективна, — це підготовленість цільової аудиторії. Отримуючи листа від бренду, з яким користувач взаємодіяв раніше, у нього не виникає враження нав'язування. Ця розсилка сприймається як природна взаємодія, інформування, оскільки відносини користувач-бренд вже зав'язалися, а отже, такого передплатника набагато легше сконвертувати в покупця.
Ефект масового розсилання листів можна порівняти з ефектом ремаркетингу — обидва інструменти спрямовані на роботу з аудиторією, яка вже мала досвід взаємодії з сайтом бренду або з брендом загалом. Що стосується самих розсилок, то важливо грамотно спланувати стратегію розсилок — частоту відправок, теми та зміст листів, підготувати шаблони для форматованих емейлів, визначитися із сервісом для розсилок.
Переваги роботи з нами
ВПРОВАДЖУЄМО ЕФЕКТИВНИЙ ДИРЕКТ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ
- Ми розробимо стратегію емейл маркетингу, порекомендуємо частоту проведення розсилок, запропонуємо тематики розсилок, адже не кожне розсилання має бути продавцем (!).
- Розробимо якісний дизайн для ваших емейлів і адаптуємо їх під основні сервіси розсилок, щоб ваші розсилки виглядали не тільки унікально, а ще й коректно відображалися в поштових агентах ваших клієнтів.
- Напишемо тексти, що продають, для всіх типів ваших емейл розсилок і забезпечимо їх закликами до дії.
- Не забудемо подбати про якість посадкових сторінок, на які потраплять користувачі, перейшовши за посиланнями з листа.
- Ми любимо аналізувати, тому інтегруємо в розсилки мітки для відстеження ефективності та пов'язуємо їх з Google
Тригерні та автоматичні розсилки —добрий приклад, коли email-маркетинг працює на вас, поки ви зайняті своїми справами.
Крім класичних розсилок не варто забувати про автоматичні емейли, які наприклад надсилає система вашого сайту у відповідь на певні дії користувача, такі як: реєстрація на сайті, повідомлення про прийняте замовлення, повідомлення про зміну ціни на товар. Інтернет-магазинам ми рекомендуємо впроваджувати близько 10-20 тригерів, залежно від логіки та функціональності сайту. У цьому випадку ми також здійснюємо інтеграцію модулів сайту з сервісом розсилок для автоматизації та легкого відстеження поведінки та подальших взаємодій користувачів від тригерних розсилок.
- вітальні листи, які надсилаються автоматично після реєстрації на сайті або відправлення онлайн-заявки;
- листи в подяку за здійснення замовлення;
- листи нагадування про кинутий кошик;
- листи повідомлення про знижки;
- лист повідомлення про те, що товар з'явився в наявності;
- листи про новинки;
- листи для реактивації користувачів;
- лист-прохання про відгук про товар;
- лист-прохання про відгук про товар;