Інтеграція CRM-системи із сайтом

01

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Інтеграція CRM у бізнес-процеси для онлайн-продажів – це спосіб суттєво підвищити ефективність роботи компанії та при цьому скоротити кількість “відповідальних фахівців”.
02

Зручність

Такі системи дозволяють управляти взаємовідносинами із замовниками, зберігати всю історію взаємодії автоматично.
03

ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ

У рамках цих “модулів” зберігається інформація не тільки про покупців, клієнтів, які оформили замовлення, а й про постачальників, партнерів.

Швидке впровадження CRM-систем на вибір замовника

Інтеграція CRM із сайтом починається з обговорення ваших потреб. Важливо розуміти всі елементи взаємодії, щоб мати можливість підібрати систему, що максимально спрощує ці процеси. Такий додаток використовують для:

  • вимірювання ефективності продажу та відстеження доходу;
  • забезпечення комплексного бізнес-адміністрування;
  • відстеження маркетингових компаній;
  • прискорення обслуговування замовника;
  • відстеження ланцюжка взаємодій із замовниками та збору клієнтської бази.

Пропонуємо замовити інтеграцію CRM із сайтом для вирішення різних завдань. У тому числі можлива інтеграція з поштовими сервісами, службою техпідтримки та платформами електронної комерції.

Переваги роботи з нами

Задоволених клієнтів
300+
Років досвіду
13+
Готових проектів
130+
23432+

Ключові клієнти

Наші клієнти знаходяться в наступних країнах:
Україна, США, Канада, Польща, Австралія, Великобританія, Болгарія, Бельгія, Іспанія, Швейцарія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Англія, Румунія, Латвія, Литва, Естонія, Казахстан, Саудівська Аравія, ОАЕ, Оман, Йорданія, Ліван, Пакистан, Індія, Таїланд, Лаос, В'єтнам, Малайзія, Індонезія, Філіпіна, Мексика, Чилі, Бразилія, Колумбія.