РОЗРОБКА КОРПОРАТИВНОГО СТИЛЮ
УНІКАЛЬНІСТЬ
Впізнаваність
ІМІДЖ
РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Замовити послугуОсновне завдання фірми — виділити компанію серед інших та створити відомий позитивний образ в очах споживачів. Для цього розробляється сукупність правил і принципів візуального відображення, об'єднаних однією ідеєю.
Результат створення фірмового стилю компанії відображається у гайдлайні — особливий паспорт стандартів. Гайдлайн (guideline) — це набір правил та принципів щодо використання знаків, логотипів, корпоративних персонажів, шрифтів та колірного кодування для елементів корпоративної ідентичності, а також щодо правильного розміщення вищезазначених елементів на різних інформаційних та рекламних носіях. Іншими словами, гайдлайн може бути частиною брендбука або окремим документом.
ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ
Брендбук– документ, що містить опис цінностей бренду та способів донесення їх до споживачів. У ньому докладно описуються місія та філософія компанії, її цілі та пріоритети. Офіційний посібник з управління брендом використовують у своїй роботі в основному менеджери, рекламні агенції та дизайн-студії. Брендбук відображає позиціонування компанії, в ньому задаються правила для всіх графічних, відео- та аудіо-матеріалів.
Розробка такого посібника — складний і копіткий процес брендбук неможливо створити для компанії, в якій не замислюються про корпоративні цінності. Найчастіше компанії обмежуються гайдлайнами.
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ
- візитки, бланки та сувеніри як продукція іміджевого та презентаційного характеру;
- товарний знак як ключовий елемент рекламних кампаній та промо-акцій;
- логотип як символ компанії, що фігурує у зовнішній та медійній рекламі;
- фірмова атрибутика як елемент мережевої реклами.
Шаблонні варіанти дизайну, розроблені аматорами, навряд чи привернуть увагу потенційних клієнтів, зате прямо вкажуть їм на недосконалість естетичного смаку керівництва компанії. Природно, жоден бізнесмен, що поважає в собі, не ризикне прикрашати обличчя свого дітища таким «антифірмовим» стилем, а віддасть перевагу професійним виконавцям.
На даний момент свої послуги з розробки корпоративного стилю та логотипів пропонує чимала кількість студій веб-дизайну. Деякі з них тільки-но заявили про себе, інші вже встигли придбати значне портфоліо.