РОЗРОБКА КОРПОРАТИВНОГО СТИЛЮ

01

УНІКАЛЬНІСТЬ

Фірмовий стиль виділяє компанію серед сотень інших завдяки низці графічних асоціацій.
02

Впізнаваність

Унікальні графічні елементи фірмового стилю формують відомий образ бренду.
03

ІМІДЖ

Корпоративний стиль відображає позиціонування компанії на ринку, є основою брендингу.

РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Замовити послугу

Основне завдання фірми — виділити компанію серед інших та створити відомий позитивний образ в очах споживачів. Для цього розробляється сукупність правил і принципів візуального відображення, об'єднаних однією ідеєю.

Результат створення фірмового стилю компанії відображається у гайдлайні — особливий паспорт стандартів. Гайдлайн (guideline) — це набір правил та принципів щодо використання знаків, логотипів, корпоративних персонажів, шрифтів та колірного кодування для елементів корпоративної ідентичності, а також щодо правильного розміщення вищезазначених елементів на різних інформаційних та рекламних носіях. Іншими словами, гайдлайн може бути частиною брендбука або окремим документом.

ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ

Брендбук– документ, що містить опис цінностей бренду та способів донесення їх до споживачів. У ньому докладно описуються місія та філософія компанії, її цілі та пріоритети. Офіційний посібник з управління брендом використовують у своїй роботі в основному менеджери, рекламні агенції та дизайн-студії. Брендбук відображає позиціонування компанії, в ньому задаються правила для всіх графічних, відео- та аудіо-матеріалів.

Розробка такого посібника — складний і копіткий процес брендбук неможливо створити для компанії, в якій не замислюються про корпоративні цінності. Найчастіше компанії обмежуються гайдлайнами.

професійний фірмовий стиль айдентика корпоративний стиль

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ

Маючи комплексну структуру, фірмовий стиль як результат видає низку ефективних маркетингових продуктів.
Елементи фірмового стилю
  • візитки, бланки та сувеніри як продукція іміджевого та презентаційного характеру;
  • товарний знак як ключовий елемент рекламних кампаній та промо-акцій;
  • логотип як символ компанії, що фігурує у зовнішній та медійній рекламі;
  • фірмова атрибутика як елемент мережевої реклами.
Професійний підхід

Шаблонні варіанти дизайну, розроблені аматорами, навряд чи привернуть увагу потенційних клієнтів, зате прямо вкажуть їм на недосконалість естетичного смаку керівництва компанії. Природно, жоден бізнесмен, що поважає в собі, не ризикне прикрашати обличчя свого дітища таким «антифірмовим» стилем, а віддасть перевагу професійним виконавцям.

На даний момент свої послуги з розробки корпоративного стилю та логотипів пропонує чимала кількість студій веб-дизайну. Деякі з них тільки-но заявили про себе, інші вже встигли придбати значне портфоліо.


 
Замовити послугу

Створюємо унікальний фірмовий стиль

Замовити послугу

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ВІД WEBAKULA – ГАРАНТІЯ УЗНАЧЕННОСТІ ВАШОЇ КОМПАНІЇ

01
Маркетинговий аналіз
Спираючись на маркетингові дослідження бренду, набагато легше виявити найперспективніші форми та елементи фірмового стилю. Це можна назвати своєрідною розробкою ідеології фірмової стилістики, а точніше, зовнішніх її проявів. На цьому етапі проводиться аналіз фірм-стилів у тематиці, розбір брендів лідерів ринку та формується мета роботи.
02
Створення логотипу
Будучи ключовим елементом іміджу компанії, розробка логотипу стає відправною точкою для розробки ідеального стилю компанії. У роботі над логотипом підбираються графічні символи та знаки, опрацьовується унікальний авторський шрифт і типографіка, пропонуються колірні рішення, таким чином закладається основа майбутнього брендбука.
03
Корпоративний герой
Деяким видам бізнесу поряд з розробкою логотипу ми рекомендуємо створення корпоративного героя для побудови правильної клієнтської асоціації. Цей фірмовий персонаж згодом стає невід'ємною частиною всього бренд-пакету і використовується згідно з рекомендаціями гайдлайну.
04
Фірмові елементи
Як фірмові елементи зазвичай проробляються візитки, прапорці, конверти, упаковка для фірмової продукції та інша атрибутика. В залежності від тематики бізнесу, може бути виконана стилізація для фірмового одягу, розроблений концепт брендування торгової точки або виставкового павільйону, концепт використання фірмового стилю у дизайні інтер'єру та інше залежно від наявних завдань.
05
GUIDELINE
Своєрідний паспорт стилю компанії. У цьому документі розробники проекту надають великі рекомендації щодо правильного використання всіх розроблених елементів. Правильне використання даного керівництва - запорука успіху маркетингових ідей відображених у графічних матеріалах і всім елементам фірмового стилю.

ЧОМУ ВАЖЛИВО ЗАМОВИТИ РОЗРОБКУ ФІРМОВОГО СТИЛЮ?

Замовити послугу
01
Однотипні шаблонні варіанти дизайну, розроблені аматорами, навряд чи привернуть увагу потенційних клієнтів, зате прямо вкажуть на недосконалість смаку. Природно, жоден бізнесмен, що поважає себе, не ризикне прикрашати обличчя свого дітища «антифірмовим» стилем, а віддасть перевагу професійним виконавцям.
02
Наразі свої послуги з розробки фірмового стилю та логотипів пропонує чимало студій дизайну. Деякі з них тільки-но заявили про себе, інші вже встигли придбати значне портфоліо.
03
Ми, як профі не лише у web, а також і в графічному дизайні, любимо вирішувати завдання створення логотипів, розробки фірмового стилю. Створені нами логотипи та фірмові стилі допомагають українським компаніям просувати свою продукцію та послуги як в offline-ринку, так і в online.

Переваги роботи з нами

Задоволених клієнтів
300+
Років досвіду
13+
Готових проектів
130+
23432+

Ключові клієнти

Наші клієнти знаходяться в наступних країнах:
Україна, США, Канада, Польща, Австралія, Великобританія, Болгарія, Бельгія, Іспанія, Швейцарія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Англія, Румунія, Латвія, Литва, Естонія, Казахстан, Саудівська Аравія, ОАЕ, Оман, Йорданія, Ліван, Пакистан, Індія, Таїланд, Лаос, В'єтнам, Малайзія, Індонезія, Філіпіна, Мексика, Чилі, Бразилія, Колумбія.