Лендінг для митного брокера «Євро-Діліжанс»
Митний брокер «Євро-Діліжанс»
Проаналізувавши сайт «Євро-Діліжанс» та результати від контекстної реклами, наші маркетологи дали пряму рекомендацію – розробити лендинг для ефектного надання митних послуг компанії у мережі.
Розробка landing page розпочалася з аудиту сайтів конкурентів у тематиці, після чого ми перейшли до проектування структури лендінгу. Для гармонійного брендування бізнесу нашого клієнта ми вирішили реалізувати дизайн лендінгу в корпоративних кольорах митного брокера
Окремим блоком представлені додаткові послуги компанії, якими цікавиться більшість клієнтів Євро-Діліжанс.
Тригери довіри допомагають відвідувачеві лендінг пейдж прийняти правильне рішення. Судіть самі, всі переваги компанії на увазі, схема роботи прозора, а відгуки клієнтів реальні.
Для конвертації відвідувачів у покупців, на лендингу передбачено 2 типи контактних форм – Консультація, Заявка. Інформація про конверсії надсилається на контактний email адміністратора, а також дублюється на панелі адміністрування landing page.
З важливих технічних особливостей проекту «Євро-Діліжанс» відзначимо наявність inline-редактора, що дозволяє легко редагувати весь вміст лендингу. Крім того, сайт має панель адміністрування, в якій можна проводити тонке налаштування лендига, а також працювати з заявками, що надходять.
Як і прогнозували наші маркетологи, із запуском лендингу відмінні результати від контекстної реклами не змусили на себе довго чекати.