ТМ «Vesna» - крупный производитель свадебных платьев.

Розробка сайту для торгової марки «Vesna»

ТМ "Vesna" - великий виробник весільних суконь.

Перед нами було поставлено завдання створити сучасний сайт відповідно до нової фірмової стилістики бренду. Використовувати пастельні тони в дизайні сайту, передати ніжність та романтичність передвесільного настрою.

Перший екран вітає відвідувача стильними моделями весільних суконь у приємному інтер'єрі. Структура головної сторінки сайту реалізована за принципом landing page, що складається із шести основних екранів. При скролінгу по екранах головної сторінки користувача ефектно «наздоганяють» бургер-меню сайту та логотип бренду. Головна сторінка плавно підводить відвідувача до головного — заявки на співпрацю із торговою маркою «Vesna».

Сторінка колекції виконана у вигляді добре знайомих інтернет-користувачам плиток із прев'ю суконь. Ефект затемнення по наведенню товару надає жвавість сторінці і концентрує на назві товару.

Сторінка товару містить усі необхідні елементи – детальну інформацію, фотогалерею, розмірну сітку, супутні товари. Блок «Інші сукні» нагадує користувачеві альтернативні варіанти.

Адаптивна верстка — це не лише модний тренд веб технологій, це в першу чергу турбота про вашу аудиторію та повагу до користувачів, які користуються сайтом за допомогою смартфонів та планшетів.

Розділ із переліком торгових точок ми реалізували у табличному вигляді, з поділом на країни дилерів.