Логотип інтернет-супермаркету

Про клієнта: online-супермаркет MDN Group.

Завдання: створення логотипу.

Розробка будь-якого логотипу в нашій студії починається з вибору необхідного асоціативного ряду для цільової аудиторії.

Необходимый ассоциативный ряд для целевой аудитории

У сфері продуктів харчування прийнято використовувати яскраві спектральні кольори у поєднанні з білим, рідше із чорним. Як правило, один колір домінує, а інші підкреслюють його.

Распространённые цвета сферы продуктов питания

Основні тенденції в логотипах маркетів: великий сучасний шрифт плюс плашкова форма під ним і велика роль кольору як потужного засобу ідентифікації бренду. Відсутність декоративних прикрас у таких лого покращує їхнє сприйняття.

Основные тенденции в логотипах маркетов

Основу розробленого логотипу складає косий динамічний прямокутник і сучасний гротескний шрифт. Кольори – яскраві, що запам'ятовуються у поєднанні.

Создание логотипа MDN Group в студии Webakula

Літери в логотипі унікальної форми. М'які округлення у ключових моментах створюють теплий настрій. У літерах "M", "N", "R" у побудові застосовуються "пастки для фарби". Всі букви мають легкий, непомітний нахил і оптичні коригування, властиві динамічним гротескам. Побудова логотипу заснована на модулі, що дорівнює ширині основного штриха в написі.

Уникальная форма букв в логотипе

Кольори підібрані таким чином, щоб збільшити кількість можливих поєднань: можна використовувати помаранчевий на зеленому тлі, зелений на помаранчевому та одноколірні варіанти логотипу.

Сочетания цветов логотипа

Для легкого прочитання логотип розбитий на дві частини: абревіатуру MDN і слово Group. Писати назву одним словом не рекомендується, оскільки воно стає невпізнанним і важковимовним через послідовність п'яти приголосних літер. Передбачається також вертикальне компонування двох слів у логотипі, а також використання допоміжного підпису.

Разработка дизайна логотипа