Сайт MEDINI #4
Про клієнта : українська торгова марка Medini
Завдання: створення інтернет-магазину ТМ Medini, редизайн основного оптового сайту.
Основна ідея – мінімалізм у дизайні, візуальні ефекти. Мета - покращення юзабіліті, "скорочення" шляху користувача до замовлення товару.
Спочатку було відкрито роздрібний інтернет-магазин, потім було ухвалено рішення використати нову концепцію дизайну на основному сайті. Структура ресурсу не зазнала змін, проте додали своєрідні деталі для зручності користуванням.
Наприклад, на сторінці категорії можна побачити товар із різних ракурсів (при наведенні миші).
Ось так це виглядає у дії:
Також було додано "Швидкий перегляд" товару прямо з категорії.
Картка товару має всі необхідні елементи: назву, фото, ціну, кнопку "До кошика", умови доставки, оплати та соцсигнали.
Інші розділи сайту виконані в основній концепції дизайну.
На прикладі сайту ТМ Medini можна сміливо заявити, що досконалості немає межі, ніколи не можна зупинятися у покращенні свого продукту.