Логотип тюнінгової компанії
Про клієнта: компанія Auto Chip спеціалізується на збільшенні потужності автомобілів і з 2006 року провела тюнінг 1053 двигунів як на бензиновому, так і на дизельному паливі.
Завдання: створення статусного логотипу.
В ідею лого закладено образ радіаторних ґрат і крил літака. Все разом створює динамічний та активний логотип, схожий на знак автомобільних концернів.
Логотип вдало поводиться в кобрендингу з лого Audi, BMW, Mersedes-Benz, основними марками авто, на яких застосовуються технології збільшення потужності компанії Auto Chip.
Гострота і незграбність крил, що символізує прискорення, «режим turbo» – одна з важливих переваг компанії. Письмова частина логотипу є, гротескне написання великими літерами, у найкращих традиціях фірмових знаків титанів автобудування.
Логотип вигідно працює як у світлому, і на темному тлі рахунок інверсії.