Сайт MEDINI #2
Про клієнта: відомий український бренд одягу Medini.
Завдання: розробка fashion-дизайну інтернет-магазину.
Перед нами стояло завдання створити стильний, сучасний дизайн сайту для відомої української торгової марки одягу. На головній сторінці користувачів зустрічає мальовнича панорама Парижа. Тренди цінуються не тільки у загальновизнаній столиці моди, а й у сфері веб-дизайну, тому інтро-сторінка нового сайту спроектована у двох версіях із використанням hover-ефектів. Перший, денний варіант можна спостерігати до 18:00.
Увечері головна сторінка перетворюється, і паризький краєвид починає сяяти нічними вогнями. Французька тематика продовжена і в музиці на сайті, яку можна за бажанням увімкнути для настрою.
Висока конверсія – класика, яка ніколи не виходить із моди, ми врахували це у створенні дизайну каталогу та сторінок товару. Зручний розділ колекції на категорії, пошук по сайту, можливість перегляду всього асортименту посторінково і повністю, з поступовим підвантаженням моделей одягу.
Сторінка товару також виконана за канонами конверсійних вимог: яскраве фото високої роздільної здатності, докладний опис, мінімум антуражу та максимум акценту на пропонованій продукції. Завершальний акцент модного образу сайту – статичний фон із розмитими контурами столиці Франції.