Односторінковий сайт вітамінів
Про клієнта: постачальник американських органічних вітамінів Megafood.
Завдання: розробка landing page для проведення акції та ефектної презентації продукції.
Натуральне походження – основна особливість товару, представленого на сайті. У дизайні ми прагнули підкреслити це, тому в якості основних кольорів оформлення вибрали зелений і жовтий, добре присмачивши лендинг зображеннями свіжих овочів.
Односторінок був створений під акцію зі знижкою, і щоб мотивувати відвідувачів якнайшвидше зробити покупку, ми встановили тимчасовий лічильник. На сайті вказана ціна, детальна інформація про кожен вид продукту, а також розрахунок вартості денної дози вітамінів – незначної цифри, що цілком виправдовує ціну всієї упаковки. Замовити та сплатити товар можна прямо на сайті.
Усі, кому не цікаво читати про конкурентні переваги продукції, можуть подивитися про це відео з думкою експерта. Для особливо невпевнених і тих, хто сумнівається, ми забезпечили сайт відгуками, контактною інформацією, а також спеціальною формою, в якій можна поставити запитання і отримати на e-mail консультацію щодо вибору вітамінів.