Редизайн сайту для торгової марки «Vesna»

Про клієнта: фабрика «Vesna» спеціалізується на пошитті та оптовій реалізації весільних суконь та шубок.

Завдання: розробити зручну навігацію та раціональний дизайн для оптового інтернет-магазину весільного вбрання.

Создание сайта для торговой марки Vesna

Інтернет-магазин торгової марки «Vesna» орієнтований на аудиторію оптових покупців, проте при розробці дизайну нашою основною метою було створення зручного та приємного використання сайту. Ми орієнтувалися на лідерів весільної індустрії та прагнули відобразити в оформленні сторінок європейську витонченість та стриманість.

Дизайн страницы каталога

У розробці нового дизайну сайту фабрики "Vesna" важливу роль відіграла підготовленість клієнта, який надав для наповнення сайту яскраві якісні фотографії товарів. У весільній індустрії зустрічають і проводять тільки по одягу, тому ми постаралися максимально використовувати переваги професійних знімків високого дозволу при створенні каталогу продукції. Асортименти суконь і шубок вже в переліку товарів представлені великими фотографіями, а сірий колір сайту робить додатковий акцент на виробі. Перейшовши безпосередньо до товару, відвідувач може докладніше розглянути кожну модель у збільшенні, а також ознайомитися з інформацією про розміри, наявність інших кольорів та додаткові аксесуари.

Разработка дизайна страницы товара

У весільній моді, як і в веб-дизайні, є свої тренди, тому для того, щоб зробити сайт сучаснішим, ми вирішили не відставати від моди та адаптувати його під відомі версії операційних систем передових смартфонів (Android, iOS, Windows Phone).

Создание адаптивного дизайна для сайта ТМ VesnaКаталог сайта с адаптивным дизайном для ТМ Vesna