Сайт MEDINI #1

Про клієнта: український бренд жіночого одягу Medini з'явився у Харкові у 2008 році і за цей період встиг завоювати міцні позиції на ринку вітчизняного модного одягу.

Завдання: реалізувати зручне рішення для оптового інтернет-магазину жіночого одягу.

Почнемо із дизайну. Як завжди, враховуючи особливості індустрії, ми запропонували безліч варіантів fashion-оформлення сайту. Наші клієнти вибрали дизайн максимально орієнтований на цільового споживача.

Разработка интернет-магазина женской одежды

Оптові інтернет-магазини відрізняє не лише розмаїтість товару, а й велику його різноманітність, Medini – не стала винятком. Крім того, на одяг компанії є реальний попит, а значить, і відвідування сайту будуть частими та багатолюдними. Ми мало розповідаємо про наших розробників, але в цьому проекті їхня роль головна, помітна і практично оскароносна. Програмісти зіткнулися з усіма складнощами та тонкощами розробки highload (у народі – високонавантаженого) проекту. Неабияк зіпсувавши зачіски від періодичного чухання черепушки і випивши чимало кави за бурхливими обговореннями, наші фахівці дісталися логічного вирішення всіх поставлених завдань. Одним словом, hardcode – розробники зрозуміють про що це ми 🙂

Продовжимо хвалебну оду нашим програмістам словами про двомовність сайту та функціональну панель адміністрування, оснащену системою фільтрів та звітів по товарах та замовленнях. Зовнішність часто буває оманливою, так і у нас: логічно структурований, зручний і на перший погляд простий сайт підкріплює складним back end . Всі основні «фішки» онлайн-магазину приховані від звичайного відвідувача сайту, але в адмінці передбачено максимум ефективних та корисних для менеджерів компанії функцій.

Обов'язковий атрибут інтернет-магазину – каталог, що містить кілька розділів, у тому числі «Архів моделей» та «Очікується у продажу». Будь-який шопоголік підтвердить, що ціна на товар, вказана вже на сторінках асортименту каталогу – це зручно та приємно.

Дизайн страницы каталога

Далі, визначивши собі прийнятну ціну, детально розглядаємо одяг збільшення.

Создание страницы товара Medini

Підбираємо розміри, набираємо необхідну кількість одиниць товару для оформлення оптового замовлення та «кидаємо» все це в кошик. Чергове приємне клієнтам доповнення: реєстрація на сайті дозволить відстежувати статус замовлення в особистому кабінеті, а також отримувати повідомлення про його готовність за допомогою SMS чи e-mail.

Разработка корзины для интернет-магазина

Вдало отоварившись, можна відвідати спеціальний розділ і залишити свій відгук про товар та сервіс компанії.

Дизайн страницы отзывов