Сайт MEDINI #1
Про клієнта: український бренд жіночого одягу Medini з'явився у Харкові у 2008 році і за цей період встиг завоювати міцні позиції на ринку вітчизняного модного одягу.
Завдання: реалізувати зручне рішення для оптового інтернет-магазину жіночого одягу.
Почнемо із дизайну. Як завжди, враховуючи особливості індустрії, ми запропонували безліч варіантів fashion-оформлення сайту. Наші клієнти вибрали дизайн максимально орієнтований на цільового споживача.
Оптові інтернет-магазини відрізняє не лише розмаїтість товару, а й велику його різноманітність, Medini – не стала винятком. Крім того, на одяг компанії є реальний попит, а значить, і відвідування сайту будуть частими та багатолюдними. Ми мало розповідаємо про наших розробників, але в цьому проекті їхня роль головна, помітна і практично оскароносна. Програмісти зіткнулися з усіма складнощами та тонкощами розробки highload (у народі – високонавантаженого) проекту. Неабияк зіпсувавши зачіски від періодичного чухання черепушки і випивши чимало кави за бурхливими обговореннями, наші фахівці дісталися логічного вирішення всіх поставлених завдань. Одним словом, hardcode – розробники зрозуміють про що це ми 🙂
Продовжимо хвалебну оду нашим програмістам словами про двомовність сайту та функціональну панель адміністрування, оснащену системою фільтрів та звітів по товарах та замовленнях. Зовнішність часто буває оманливою, так і у нас: логічно структурований, зручний і на перший погляд простий сайт підкріплює складним back end . Всі основні «фішки» онлайн-магазину приховані від звичайного відвідувача сайту, але в адмінці передбачено максимум ефективних та корисних для менеджерів компанії функцій.
Обов'язковий атрибут інтернет-магазину – каталог, що містить кілька розділів, у тому числі «Архів моделей» та «Очікується у продажу». Будь-який шопоголік підтвердить, що ціна на товар, вказана вже на сторінках асортименту каталогу – це зручно та приємно.
Далі, визначивши собі прийнятну ціну, детально розглядаємо одяг збільшення.
Підбираємо розміри, набираємо необхідну кількість одиниць товару для оформлення оптового замовлення та «кидаємо» все це в кошик. Чергове приємне клієнтам доповнення: реєстрація на сайті дозволить відстежувати статус замовлення в особистому кабінеті, а також отримувати повідомлення про його готовність за допомогою SMS чи e-mail.
Вдало отоварившись, можна відвідати спеціальний розділ і залишити свій відгук про товар та сервіс компанії.