АНАЛІЗ САЙТУ
ПРОФЕСІЙНИЙ ПЕРЕКЛАД
ВІДВІТНИКИ САЙТУ ЗАМОВЛЯЮТЬ МЕНШЕ, НІЖ ХОТІЛОСЯ Б
КОНКУРЕНТИ ПРОДАЮТЬ У РАЗИ БІЛЬШ
АНАЛІЗ САЙТУ ВКЛЮЧАЄ SEO-АУДИТ САЙТУ, USABILITY-АНАЛІЗ, АНАЛІЗ ОПТИМІЗАЦІЇ І ТЕХНІЧНИЙ АНАЛІЗ
Usability аналіз сайту дозволяє визначити наскільки сайт дружній та зручний для кінцевого користувача. За нашим досвідом, у 80% випадків саме фактори usability є основною причиною низької конверсії та нестачі замовлень. Під час юзабіліті аудиту ми аналізуємо — поведінка відвідувачів сайту, наскрізні елементи сайту, основні посадкові сторінки сайту, конверсійні елементи, навігацію сайту від входу до конверсійної точки, якість контенту сайту перевіряється на доступність (тексти в розділах «Умови роботи», «Оплата та доставка» і т.п. .). Результатом юзабіліті аудиту є список рекомендацій щодо виправлення помилок та впровадження покращень на аналізований сайт.
SEO-аналіз сайту дозволяє визначити якість оптимізації сайту, вчасно скоригувати стратегію SEO-просування, і як наслідок, отримати найкращі результати трафіку та зростання позицій. У ході SEO-аудиту ми ретельно аналізуємо понад 100 seo-показників сайту серед яких семантичне ядро сайту, показники індексації сайту пошуковими системами, профіль профіль сайту унікальність контенту та мета-дані. В рамках цього блоку робіт є обов'язковим доступ до Google Analytics для оцінки відвідуваності ресурсу та аналізу ефективності джерел та каналів трафіку.
Технічний аналіз сайту дозволяє оцінити надійність CMS сайту, придатність для основних завдань web-проекту, виявити вразливості CMS сайту та спрогнозувати поведінку під навантаженням. Технічний аудит сайту включає аналіз наступних параметрів — швидкість завантаження сторінок сайту, валідність верстки, биті посилання, сторінки помилок, діагностика оптимізації верстки сайту для різних пристроїв та відповідність cms сайту поставленим завданням. Обов'язковим блоком технічного аудиту сайту є тестування сайту під навантаженням. Для цього ми імітуємо високу відвідуваність сайту, аналізуємо отриману статистику та даємо висновок.
ЯКІ ПАРАМЕТРИ САЙТУ АНАЛІЗУЮТЬСЯ?
Замовити аудитПередусім ми оцінюємо ключовий параметр успішності ресурсу – ROI (показник повернення інвестицій). Він розраховується з урахуванням витрат на всі види інтернет-реклами з метою покращення ефективності рекламних кампаній, а також оптимізації бюджету, відведеного на контекстну рекламу, SMM, SEO тощо.
Найпопулярніші рекомендації:
- повний або частковий редизайн сайту;
- реорганізація стратегії присутності в мережі;
- перегляд маркетингової стратегії компанії.
Ми переконалися на власній практиці, що часом навіть незначні зміни структури, навігації чи процесу оформлення замовлення можуть підвищити конверсію та підняти продажі.
Крім того, ми проводимо порівняльний аналіз показників вашого сайту з ресурсами прямих конкурентів та провідних сайтів тематики. На послугу "Аналіз сайту" ціна залежить від поставлених завдань, а також від обсягу та структури майданчика.