Завдання

Створення корпоративного іміджевого сайту виробника біг бігів

Головна сторінка

Реалізовано так,
щоб забезпечити високий рівень інформативності. Інтерактивні інфо-блоки змінюються при скролінгу і подають факти про завод GIS.
Повноекранне відео, що передає масштабність та виробничі потужності заводу.
Блоки з фактами підприємства.
Візуалізація виробничих потужностей.
Блок "Наша продукція".
Високий та солідний футер з повним меню сайту та подібною контактною інформацією.
Ліпке меню призначене для швидкого доступу до розділів під час скролінгу.

Сторінка
категорії продукту

Для забезпечення
доступність інформації вирішено представляти всі розділи сайту в концепції landing page.
Сторінка товару з модифікаціями
Виконана у вигляді лендінгу. Блокова структура послідовно розкриває всі можливості товару і наголошує на перевагах, підкреслюючи унікальну торгову пропозицію.
Продуктові сторінки
Реалізовані у рамках загальної
дизайн-концепції у кількох мовних версіях
Сторінка
компанії
Сторінка компанії – яка продає!
Тут відображено всі переваги
компанії, дотримуючись унікального стилю
сайту.