Сайт MEDINI #3
Завдання: редизайн із застосуванням трендових візуальних ефектів для максимального впливу на цільову аудиторію бренду.
З торговою маркою Medini ми співпрацюємо не перший рік і до третього редизайну сайту компанії навчилися розуміти одне одного з півслова. Яскравий результат – плід наших спільних зусиль.
Замовники відповідально підійшли до втілення ідеї проекту та надали нам якісні фотоматеріали. Ефектні моделі, фон з леопардовим принтом, емоційні слогани у тандемі з паралакс скролінгом та 3D-ефектами на інтро-сторінці отримали захоплені відгуки від цільової аудиторії сайту.
Природно, ми не пропустили можливості додати функціональних поліпшень і на внутрішні сторінки сайту. Усі нововведення були сприйняті на ура!
Від задоволених клієнтів ми отримали невеликий сувенірний презент — туніку, де зображені моделі з інтро-сторінки сайту. Дрібниця, а приємно 🙂