Семінар Яндекс з інтернет-реклами

13.10.2010
Просування сайтів в Яндексі 8 жовтня у Харкові відбувся практичний семінар, присвячений перспективам інтернет-реклами та рекламним можливостям Яндекса зокрема. Провідні спеціалісти компанії «Яндекс» спільно з компанією AdLabs-Україна розповіли про способи вирішення різних бізнес-завдань за допомогою інтернет-реклами – від збільшення обсягів продажу до виведення на ринок нового продукту. Доповідачі наочно продемонстрували, як необхідно грамотно спланувати рекламну кампанію в Інтернеті та виміряти її ефективність. Крім цього фахівці Яндекса та інтернет-маркетингової агенції AdLabs в цікавій та доступній формі поділилися з аудиторією порадами про те, як скласти контекстне оголошення, яке залучить на сайт більше потенційних клієнтів за менші гроші. Хочеться відзначити такі доповіді та подякувати їхнім авторам за захоплюючий та практичний виклад:
  1. Онлайнова реклама: класифікація, аудиторія, структура ринку. (Сергій Петренко)
  2. Яндекс.Дірект: основи майстерності. (Олексій Церпников)
  3. Мистецтво підбору слів для використання у контекстній рекламі. (Ірина Вакарчук)
  4. Як правильно скласти успішне рекламне оголошення (Ірина Вакарчук)
  5. Аналіз статистики сайту Яндекс.Метрика (Сергій Петренко)
  6. Секрети ефективності рекламної кампанії в Яндекс.Директі (Оксана Глоба, AdLabs-Україна)
  7. Можливості медійної та регіональної реклами на Яндексі. (Сергій Головко)
Окремо хотілося б висловити подяку генеральному директору «Яндекс.Україна» Сергію Петренку за розгорнуті та дотепні відповіді на запитання, які цікавлять аудиторію щодо організації інтернет-реклами та особливостей просування сайтів в Яндексі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019