Добре і дешево — чи це працює у SEO?

04.11.2019

Важливість пошукового просування зараз уже ніхто не заперечує. Якщо компанія заходить на онлайн-ринок надовго, вона готова інвестувати у власну впізнаваність. Проте питання ціни завжди викликає суперечки. Адже на ринку є контори, які готові пообіцяти перше місце в ТОПі за 200 доларів. Результату від таких "робіт" не буде. Якщо ви вирішили замовити seo-просування сайту , то важливо розуміти, що це не дешеві, але довгострокові вкладення з відмінною окупністю. На відміну від разових рекламних акцій, які наводять замовлення, лише поки "крутяться оголошення", SEO забезпечує стабільне зростання позицій у пошуковій видачі. Згодом вони покращуються, і трафік зростає вже без втручання сторонніх спеціалістів.

Чому SEO не може коштувати дешево?

Чому SEO не може коштувати дешево?

Причин тут три:

  1. Це копітка комплексна робота, яка триває щонайменше кілька місяців, натомість гарантує довготривалий результат (це вкладення "на перспективу").
  2. До неї залучається одночасно кілька профільних спеціалістів. Кожен із них — високої кваліфікації, в курсі трендів та змін пошукових алгоритмів.
  3. Потрібно придбати інструменти для моніторингу та автоматизації, а також проводити закупівлю вічних посилань.

Один сеошник навряд чи може виконати весь потрібний комплекс робіт. Якісне просування забезпечить тільки команда, що злагоджено працює. Так, за проектом обов'язково закріплюється адміністратор або менеджер, який своєчасно інформуватиме клієнта про кожен етап. Також до робіт залучаються безпосередньо SEO-оптимізатор, інтернет-маркетологи, програміст, дизайнер та копірайтер. Кожен із фахівців працює у своїй зоні відповідальності, але на загальний результат. Розробляється план заходів щодо місяців, і вся команда виконує заплановану роботу. Варто розуміти, що перші результати не з'являться відразу, оскільки пошуковим системам потрібен час на ранжування.

Вартість робіт з просування, як і у разі створення сайту, оцінюється в людино-годинах і може становити 500-1000 доларів на місяць залежно від вихідних позицій та специфіки ресурсу. Чи можна заощадити у цьому випадку? Справа в тому, що економія можлива лише, якщо фахівці менше працюватимуть. Якщо після аудиту виявилося, що заходи щодо просування розраховані на 400 годин, то їх можна "розбити" на 2, 4 або 8 місяців з відповідною погодинною оплатою для команди. але ж вигідніше отримати результат швидше? Крім того, розтягувати впровадження заходів із SEO більш ніж на рік невигідно і з іншої причини. Справа в тому, що пошукові алгоритми досить часто оновлюються. Якщо не встигнути, то є великий ризик того, що роботи доведеться планувати заново.

Чи можна заощадити і чи варто це робити?

Чи можна заощадити і чи варто це робити?

Часто можна почути, що у SEO немає гарантій. Це твердження вірне: дійсно, жодна профільна агенція не зможе гарантувати вам ТОП-5 через N місяців. Скоріше такі гарантії — маркер непрофесіоналів. Але чи варто платити більше, адже результат не гарантовано? Звичайно, і ось чому: звертаючись до новачків на ринку, ви ризикуєте "злити" бюджет без будь-якого реального результату. Наявність кейсів з демонстрацією позитивного результату просування — не гарантія того, що ваш сайт "злетить ракетою", але це показник професіоналізму виконавців. У нас ви можете побачити готові кейси для бізнесу та сайтів у різних областях та переконатися, що просування дійсно ефективно. Щодо вартості, то ми працюємо в середньому ціновому сегменті.

Останнє в нашому блозі