Блог

Як просувати ваш бізнес – SEO, SMM чи реклама?
У маркетингу важливий комплексний підхід, адже часто ситуація “в теорії” і “на практиці” відрізняється разюче. Однак для більшості компаній просування відразу за декількома напрямками надто затратне, і доводиться обирати. Давайте розберемося, який спосіб просування підійде саме вашому бізнесу, і чи варто очікувати максимальної ефективності?
03.10.2019
Коли вигідно замовляти SEO?
Нові магазини та інтернет-ресурси створюються практично завжди з однією метою – отримання прибутку. Щоб збільшити прибуток, використовують різні канали залучення трафіку. Серед них SEO-просування сайту – чи не найвідоміший та найпопулярніший. Але як зрозуміти, що роботи з підвищення видимості в пошукових системах дійсно потрібні вашому ресурсу?
22.03.2019
Тренди в SEO-2019, або Що ще можна використовувати для просування сайтів?
Популярні пошукові системи регулярно вдосконалюють власні алгоритми. Справа в тому, що користувачі ставляться до інформації все більш вибірково та вимогливо, тому навіть гігантам рівня Google доводиться підлаштовуватися. Постійні оновлення призводять до змін у ТОП видачі. Щоб сайт міг залишатися на перших сторінках, потрібно буде застосовувати весь відомий арсенал засобів. Але що обов'язково варто запровадити? Які поточні SEO тренди впливають на місце у видачі особливо сильно?
17.12.2018
Сім важливих нововведень у Facebook Ads
У рекламному кабінеті Facebook зміни відбуваються практично щотижня. Це пов'язано з тим, що Facebook часто тестує оновлення функцій та змінює інтерфейс кабінету, намагаючись впровадити зручніше керування та забезпечити розширені можливості. Активно використовуючи нововведення, можна отримати від реклами у соціальних мережах більше. Розкажемо, на які новинки потрібно звернути увагу насамперед.
26.10.2018
Як просувати інтернет-магазин, коли він досягнув етапу впевненого зростання
Етап впевненого зростання (розвитку) для комерційного онлайн-майданчика виникає, коли досягається точка окупності. При цьому прибуток зростає навіть з урахуванням витрат на рекламу та просування. Відповідно, при використанні правильних маркетингових каналів можна ще більше збільшити дохід та клієнтську популярність. Потрібно лише знати, на що саме звертати увагу, вибираючи канал просування на цьому етапі.
27.07.2018