Блог
Як зробити монобрендовий інтернет-магазин привабливим для покупців.
Монобрендовий магазин не схожий на типовий так само, як презентація Айфона не схожа на рекламну кампанію магазину смартфонів усіх виробників. Брендінг - це про почуття, про унікальність, про історію.
Соціальні мережі: плюси та мінуси
Складно уявити сучасний світ без комп'ютерів, інформаційних технологій та інтернету, т.к. вони вже встигли зайняти особливе місце у житті кожної людини. Великою популярністю користуються соціальні мережі. Ми створюємо акаунти і відвідуємо наші сторінки щонайменше кілька разів на тиждень, або займаємося просуванням інших сторінок у соціальних мережах . З'явилася можливість спілкуватися з рідними та близькими, які знаходяться далеко від нас. Це дуже зручно, погодьтеся. Проте вчених все більше турбує вплив на людину соціальних мереж. Хотілося б таки зрозуміти, що ж хорошого чи поганого приховують у собі соціальні мережі.
Як актуалізувати старий контент Способи збільшення трафіку за рахунок старих статей
Блоги мають великі агентства і на сайтах комерційних компаній. Вони використовуються як майданчик для спілкування, і як засіб інформування потенційних клієнтів, і як спосіб просування товарів і послуг. Напевно, серед усієї інформації, представленої в блозі, є пости-лідери, на які припадає максимальна кількість відвідувачів та переглядів. Але час іде, інформація застаріває, пост «старіє» та трафік падає. Чи можна якось його реанімувати, щоб повернути відвідуваність чи навіть збільшити її? Так, завжди можна зробити стару посаду знову актуальною.
Сайт як ефективний бізнес-майданчик: на що звернути увагу та як уникнути непотрібних експериментів
Сайт – це маркетинговий інструмент, який має свій період окупності та приносить власнику прибуток. Будь-який сайт працює за таким принципом, будь то інтернет-магазин та інформаційний майданчик. Виняток становлять лише ресурси, які створені неправильно.
Мікромоменти для мобільного маркетингу або успішні способи стати ближчими до своїх клієнтів
Що таке мікромоменти? Це спонтанні події, коли користувач «раптово» відчуває необхідність купівлі товару або замовлення послуги. Завдання будь-якого бізнесу використовувати ці мікромоменти на свою користь, адже саме вони є постійними точками дотику клієнта з брендом.