Блог
Тонкості використання спецоператорів в Яндекс.Директі
Спецоператори – досить простий та зрозумілий інструмент Яндекс.Директа. Він потрібний, щоб рекламодавець міг точніше налаштуватися на потрібну аудиторію. Але є великий ризик неправильного використання спецоператорів. Давайте розберемося з найпоширенішими помилками.
Руйнуємо міфи або чому не варто вірити в SMM
Практично кожна маркетингова стратегія включає і в соціальних мережах. Це чудовий спосіб зробити свій бренд успішним, зрозумілим, близьким до споживача. Але лише за професійного підходу. Дилетанти ж «лякатимуть» вас міфами. А міфам, як відомо, не можна вірити без перевірки. Отже, почнемо.
Зовнішня посилальна маса: розуміємо теоретично
Під зовнішньою масою посилань маються на увазі всі зовнішні посилання в сукупності або кількість посилань, що ведуть на сайт, проіндексованих ПС (щодо кожного окремо взятого пошуковика).
Інтернет-магазин та пошукова оптимізація: у чому фішки?
Від позиції сайту в рейтингу пошукових систем сильно залежить його відвідуваність. Якщо вам потрібні клієнти, ваш ресурс має бути у ТОПі або на перших сторінках пошукової видачі. Отже, потрібно зробити так, щоб Гуглу або Яндексу при індексації «сподобався» сайт.
Конверсія та її залежність від зовнішніх факторів
Перш ніж фахівець запустить контекстну рекламу, він створює текстове оголошення та візуально оформляє його, встановлює безліч налаштувань, серед яких і ставки, і кількість показів. Маркетолог обов'язково опрацьовує і посадкову сторінку - тобто ту, куди потрапить користувач, клацнувши за оголошенням. Тут все має бути гранично просто і зрозуміло: ось товар, ось ціна, а так його можна купити.