Блог

Інтернет-реклама: підвищуємо ефективність простими діями
Отже, реклама у мережі розвивається давно. За цей час з'явилося безліч контенту різної якості та змісту. Але змінюється і поведінка користувача. Адже за статистикою кожен інтернет-серфер бачить до 400 оголошень щодня, але з них лише 3-10 здатні привернути увагу, зацікавити. Велика кількість реклами вже викликає роздратування. Але маркетологи вигадали відмінну альтернативу: тепер вони надають цікаву та корисну інформацію, а не просто просувають певний товар.
19.02.2016
SEO-зміни 2016
Поінформованість у цьому питанні є дуже важливою. Якщо ви знатимете, що саме впливає на положення сайту в пошуковій видачі, то зможете покращувати його позиції напевно.
12.02.2016
Інтернет-маркетинг 2016: головні тренди
Використовувати такий канал комунікації слід коректно. Спочатку потрібно з'ясувати, який саме спосіб поширення інформації підійде ЦА. Нехай це буде блог, вебінар, е-майл розсилання . З ними реалізується ваша головна мета: донесення корисної інформації споживача.
10.02.2016
Збільшуємо передплатну базу email-маркетингу: залучаємо нових клієнтів у різний спосіб
Почнемо з головного уточнення: email-розсилка не має нічого спільного зі спамом, адже розсилаються листи про компанію лише тим вашим клієнтам, хто сам цього захотів. Одним словом, якщо спам може «звалитися на голову», то email-розсилка – це те, на що люди чекають, адже вони самі оформили на неї передплату. Зрозуміло, і просувати свою компанію простіше, якщо постійно знайомити з новими акціями та пропозиціями саме передплатників, тобто цільову аудиторію, а не розпорошуватися на всіх навколо.
02.02.2016
Тригерні розсилки: коли, кому і навіщо вони потрібні?
Тригерні розсилки - це листи, що надсилаються клієнтам по е-майл. Але вони мають кілька особливостей, перетворюють стандартне «спілкування» з клієнтом на ефективний інструмент маркетингу.
27.01.2016