Тригерні розсилки: коли, кому і навіщо вони потрібні?

27.01.2016

Тригерні розсилки

Тригерні розсилки - це листи, що надсилаються клієнтам по е-майл. Але вони мають кілька особливостей, перетворюють стандартне «спілкування» з клієнтом на ефективний інструмент маркетингу.

Тригер ≠ спам

Тригер не спам Тригерні листи активно використовуються для роботи з клієнтами. Вони допомагають:

  • залучити нових клієнтів;
  • утримати вже існуючих замовників, підігріти їх споживчий інтерес, допомогти вчинити нові угоди;
  • підвищити конверсію.

Якщо ви хоча б раз купували в розкрученому інтернет-магазині, то обов'язково стикалися і з тригерними листами. Вони не вирушають масово і завжди індивідуалізовані: реагують на ваші конкретні дії та чи привертають увагу до події.

Сім варіантів тригерних розсилок

Варіанти тригерних розсилок Як відомо, приводів звернутися до клієнта може бути безліч. І існують стандартні типи листів, які допомагають підтримувати зворотний зв'язок із клієнтом залежно від ситуації.

Вітання. Відправляється одразу після реєстрації. Тут розміщують і стандартну інформацію про компанію, і рекомендації про перші покупки. Залучити клієнтів можна згадкою про акції, знижки, найвигідніші ціни. Найкраще звертатися до кожного клієнта персонально.

Крос-сейл або листи, які пропонують доповнити угоду. Це своєрідний післяпродажний стимул, демонстрація піклування про клієнта – «а ви не забули купити ще…?». У такому розсиланні можна скомбінувати відомості про вже зроблене замовлення та інформацію про додаткові аксесуари. Це допоможе залишатися ненав'язливими та пропонувати певний блок покупок. Після завершення угоди можна надіслати ще 2-3 листи-пропозиції з «супутніми» аксесуарами. Кількість товарів для крос-сейлу краще обмежити, але при цьому додати до інформації ті позиції, які мають особливий попит і швидко закінчуються або взагалі є рідкістю у вашому асортименті. Таким чином ми включаємо відчуття «швидкої втрати» і допомагаємо клієнту якнайшвидше прийняти рішення.

Нагадування про незавершене замовлення. Нагадування про незавершене замовлення Якщо кошик «кинули», наповнивши товарами, то варто і нагадати клієнту про компанію, і постаратися, щоб він все ж таки завершив угоду. Таке розсилання ведеться у кілька етапів. Так, за кілька годин клієнту варто нагадати про незавершене замовлення. Наступного дня бажано у листі згадати ще й бонуси про покупку. Зрозуміло, що бонус має діяти обмежений час. Більше того, не зайвим буде вказати, що товар вже відкладений, готовий до відправки – це продемонструє ваше занепокоєння про кожного замовника та допоможе «включити» почуття відповідальності. Але навіть якщо реакції не піде, у наступному листі можна запропонувати підписатися на розсилку – для того, щоб клієнт першим отримував повідомлення про новинки.

Листи, які враховують поведінку на сайті. Для цього необхідно аналізувати поведінку потенційного замовника. Так, він міг сортувати товари за характеристиками/категоріями/ціною/кольором. Буде чудово, якщо цей факт врахувати і в наступному листі запропонувати вигідні ціни на категорії, що його цікавили.

Отже, якщо відвідувач сортував товари в каталозі або просто переглядав їх, читав відгуки та вивчав характеристики, але не «доніс» товар до кошика, то для завершення угоди можна підключити тригерну розсилку. Відправлений лист обов'язково має бути змістовним та персоналізованим, продуманим до дрібниць. Його завдання – повернути клієнта, усунути можливі сумніви та страхи, спонукати завершити угоду. Відповідно, про товар та умови співпраці надається максимум інформації.

Листи, здатні повернути старих клієнтів. Вони створюються для тих, хто вже давно не відвідував ваш ресурс. Тут можна розповісти про нові вигідні пропозиції, розширення каталогу, оновлення бонусної програми або підключення накопичувальної системи знижок. Бажано надсилати такий лист після аналізу, що дозволяє з'ясувати, що змусило клієнта припинити співпрацю.

Листи щодо. День народження, ювілей компанії, Новий рік та жіночий день, а ще безліч менш поширених свят – від Дня обіймів до Дня писемності. І звичайно, ви знайдете масу приводів запропонувати клієнтам знижки – можливо, саме цього дня винайшли перші вінілові шпалери, і ваша компанія вирішила приурочити до ювілею розпродаж популярних колекцій?

Листи-подяки. Листи-подяки Мабуть, компаніям дійсно варто частіше дякувати своїм клієнтам і робити це щиро. Після реєстрації та після кожної покупки не забувайте виявляти вдячність клієнтам. Це завжди цінується.

Отже, що таке тригерні листи? Це чудовий інструмент для підвищення конверсії та створення масштабної бази лояльних клієнтів. Стандартні розсилки (і тим паче спам!) таких результатів не забезпечують. А ваш бізнес уже використовує тригерне розсилання?

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019