Блог

Як просувати ваш бізнес – SEO, SMM чи реклама?
У маркетингу важливий комплексний підхід, адже часто ситуація “в теорії” і “на практиці” відрізняється разюче. Однак для більшості компаній просування відразу за декількома напрямками надто затратне, і доводиться обирати. Давайте розберемося, який спосіб просування підійде саме вашому бізнесу, і чи варто очікувати максимальної ефективності?
03.10.2019
Інтернет-магазини на ФОП зобов'яжуть працювати з РРО
На засіданні Верховної Ради 10 вересня депутати проголосували за законопроекти, які зобов'язують інтернет-магазини ФОП використовувати РРО (реєстратори розрахункових операцій). Остання подібна зміна запроваджувалась у 2016 році, коли зобов'язали використовувати обладнання та видавати чеки ті інтернет-магазини, які реалізують технічно складні товари (техніку та гаджети). Поки обговорення триває на рівні законопроектів, голосування відбулося у першому читанні. Але все ж таки варто розібратися, як працюватимуть ФОПи в мережі, якщо з проекту ця ініціатива перетвориться на закон.
12.09.2019
10 етапів SEO-просування для сайту
Пошуковий поступ – важливий етап розвитку проекту, що дозволяє вивести його на новий рівень. Після того, як SEO фахівець отримує необхідні доступи до сайту та його систем аналітики, він починає шукати всі вузькі місця сайту, вибудовуючи тим самим подальший план робіт з його оптимізації. Оптимізація сайту під пошукові системи зачіпає всі його аспекти, від зовнішньої маси посилань до зміни самої структури сайту.
25.01.2019
Тренди в SEO-2019, або Що ще можна використовувати для просування сайтів?
Популярні пошукові системи регулярно вдосконалюють власні алгоритми. Справа в тому, що користувачі ставляться до інформації все більш вибірково та вимогливо, тому навіть гігантам рівня Google доводиться підлаштовуватися. Постійні оновлення призводять до змін у ТОП видачі. Щоб сайт міг залишатися на перших сторінках, потрібно буде застосовувати весь відомий арсенал засобів. Але що обов'язково варто запровадити? Які поточні SEO тренди впливають на місце у видачі особливо сильно?
17.12.2018
Сім важливих нововведень у Facebook Ads
У рекламному кабінеті Facebook зміни відбуваються практично щотижня. Це пов'язано з тим, що Facebook часто тестує оновлення функцій та змінює інтерфейс кабінету, намагаючись впровадити зручніше керування та забезпечити розширені можливості. Активно використовуючи нововведення, можна отримати від реклами у соціальних мережах більше. Розкажемо, на які новинки потрібно звернути увагу насамперед.
26.10.2018