Блог

Клієнти із Instagram для активних покупок – це реальність!
Онлайн-підприємці все частіше використовують для активного продажу соціальні мережі. І не дивно, якщо Інстаграм незабаром виб'ється у лідери за кількістю проданих товарів. Адже ця соцмережа росте з неймовірною швидкістю, а всі передплатники тут – активні та платоспроможні.
10.02.2017
Захищене з'єднання HTTPS – чому без нього ваш сайт знизиться у видачі
Google піклується про безпеку своїх користувачів, а це означає, що рано чи пізно вам все ж таки доведеться поставити HTTPS, навіть якщо і дуже не хочеться. На початку року представники Google перейшли від слів до справи: тепер HTTPS – це рекомендація, а необхідність.
27.01.2017
Просування на YouTube: 12 каверзних запитань з відповідями
Чомусь багато маркетологів втрачають один важливий канал просування товару та бренду – YouTube. Адже це – справжня «золота жила». Вважаєте таку думку помилковою чи не знаєте, з чого почати? Запитуйте, будемо відповідати.
13.01.2017
27 трендів 2017 року в галузі інтернет-маркетингу від Webakula
Щоб будувати плани на новий рік, потрібні цілі. Щоб ставити цілі, потрібне загальне бачення, розуміння всіх процесів, що відбуваються з вашою компанією або можуть статися. Не беремося робити достовірні прогнози про ваш бізнес, але розповімо, які найочікуваніші тренди в галузі інтернет-маркетингу, СЕО та дизайну будуть присутні у 2017 році. Тож поїхали!
28.12.2016
Метод відбудови аудиторії: Look-alike для успішного націлення
Завдяки методу Look-alike ви легко зможете знайти подібних користувачів і зробити їм вигідну пропозицію. У перекладі з англійської цей термін означає саме «пошук схожих». Використовуючи його, ви зможете виділити тих користувачів, які вже мають позитивний досвід взаємодії з вашим магазином.
19.12.2016