Захищене з'єднання HTTPS – чому без нього ваш сайт знизиться у видачі

27.01.2017

Google піклується про безпеку своїх користувачів, а це означає, що рано чи пізно вам все ж таки доведеться поставити HTTPS, навіть якщо і дуже не хочеться. На початку року представники Google перейшли від слів до справи: тепер HTTPS – це рекомендація, а необхідність.

Здавалося б, навіщо HTTPS інформаційним сайтам? Адже захист даних користувачів має на увазі захист банківських відомостей, номерів карток та паспортних даних. Але й тут вводяться особиста інформація та паролі – на тих сторінках, де передбачено реєстрацію. Тому Google настійно рекомендує перевести хоча б ці сторінки на захищене з'єднання.

В іншому випадку сайт, звичайно, не заблокують, але зроблять так, що дістатися до нього зможе далеко не кожен. Оскільки на сторінках сайту з видачі красуватиметься напис: «Підозрільний сайт. Рекомендуємо відмовитись від перегляду». Власнику сайту прийде лист, у якому буде вказівка про «проблеми безпеки». Але краще все ж таки діяти на випередження - адже сьогодні обмеження Google стосуються все без винятку сторінок, де користувачі вводять особисту інформацію. А інформаційна це сторінка чи кошик інтернет-магазину – не має значення.

Особливості встановлення

Отже, в найближчому майбутньому користувач, який введе вашу адресу без HTTPS, може не потрапити на сайт. І особливо просяде трафік із мобільних пристроїв (а це до 30-50% відвідувачів щодня). Підсумок – ви втрачаєте трафік та отримуєте необхідність екстрених змін. Звісно, краще такого не допускати. Тим більше, що у планах Гугла – почати помічати всі сторінки без HTTPS як небезпечні. Чи варто чекати, поки обмеження на перегляд торкнеться вашого ресурсу?

Налаштування HTTPS

Існує певний алгоритм установки HTTPS. Можна довірити переналаштування фахівцям, а можна пройти його самостійно. Зробити переналаштування можна майже без втрати трафіку – і ваш сайт ранжуватиметься пошуковою системою вище, адже його інформаційна безпека покращиться.

Але перед тим, як розпочинати налаштування, потрібно придбати SSL-сертифікат для сайту. Ви можете самі вибирати продавця, орієнтуючись на ціну, але не забувайте про вимоги Google до такого сертифікату – вони повинні бути повністю дотримані. У сертифікаті бажано вказувати різну інформацію щодо кожного домену. Оскільки країна, область, назва компанії та е-майл власника буде видно публічно. Або ж можна купувати сертифікати до різних доменів у різних продавців.

А після налаштування потрібно перевірити рівень безпеки сайту на Ssllabs.com: оцінка повинна бути не меншою за А- (зелений фон) . Зараз інформаційна безпека дуже важлива для сайтів, особливо для тих, що генерує щільний мобільний трафік. І ігнорувати вимоги Google не варто, адже браузером Google Chrome у грудні минулого року користувалися вп'ятеро частіше, ніж Firefox, і в 70 разів частіше, ніж Opera.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019