Як просувати ваш бізнес – SEO, SMM чи реклама?

03.10.2019

У маркетингу важливий комплексний підхід, адже часто ситуація “в теорії” і “на практиці” відрізняється разюче. Однак для більшості компаній просування відразу за декількома напрямками надто затратне, і доводиться обирати. Давайте розберемося, який спосіб просування підійде саме вашому бізнесу, і чи варто очікувати у цьому випадку максимальної ефективності?

контекстна реклама

контекстна реклама

Цей спосіб допоможе просунути нові бренди або посилити позиції існуючих. Правильно обрана стратегія проведення рекламної кампанії гарантує підвищення впізнаваності та зростання продажів. Також забезпечується більш висока відвідуваність сайту, оскільки рекламне оголошення вестиме на якусь конкретну сторінку вашого веб-ресурсу.

Враховуйте, що замовити контекстну рекламу один раз і чекати на мега-результати не вийде. Високий ефект та користь для просування забезпечуються лише в тому випадку, якщо це робити регулярно. Принцип побудови стратегії вибирається залежно моделі бізнесу. Так, у сегменті В2В краще спрацюють прямі продажі короткого циклу, а для В2С важливі часті та масові комунікації.

Просування у соціальних мережах

Просування у соціальних мережах

Розкручування в соцмережах підходить для стартапів, унікальних товарів, брендів із середньою популярністю. Просування у разі відбувається через рекламний кабінет обраної соцмережі. Бюджет у разі може бути невисоким (мінімально можливий з усіх варіантів просування), а ефективність коливатиметься від середньої до високої. Все залежить від того, чи проводиться захід разово чи постійно.

Стратегія для СММ просування вибирається залежно від конкретної мети. Так, це може бути лідогенеруюча реклама (як спосіб залучення трафіку), підвищення охоплення цільової аудиторії, підігрів інтересу до нового бренду або зміненої пропозиції. Рекламні пропозиції для соціальних мереж створюються таким чином, щоб у потенційних споживачів створювалася думка про товар як про унікальну, обмежену пропозицію, доступну тут і зараз. Тобто має з'являтися бажання здійснити правочин, не відкладаючи.

Класичне пошукове просування

Класичне пошукове просування

SEO-просування сайту дозволить забезпечити стабільно високі результати, але добре працює лише за великих бюджетів. Такий спосіб просування можна застосовувати за будь-якого виду бізнесу, у тому числі для компаній сегмента B2C або B2B. При цьому рівень популярності бренду не має значення: коли сайт виходить у топ пошукової видачі, кількість відвідувачів, потенційних клієнтів багаторазово збільшується.

Нагадаємо, що йдеться про значні бюджети. Причина високих витрат — у необхідності проводити комплексні роботи, серед яких підбір семантичного ядра для просування, коригування мета-тегів (title, description, h1), додавання маси посилань, підготовка контенту з урахуванням вимог пошукових систем (в основному це корисність для користувача , але також і відповідність ключовим словам, релевантність).

Як і в інших випадках, при плануванні просування у пошукових системах роботи починаються з консультацій. Фахівці оцінюють поточне становище, роблять прогнози, складають план заходів. Іноді достатньо впровадити лише 2-3 пункти, щоб сайт піднявся у видачі. Також варто пам'ятати, що для досягнення оптимального результату з SEO знадобиться працювати кілька місяців. Це не найшвидший спосіб, проте він дає максимально ефективний результат у довгостроковій перспективі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019