Візуальні тренди у соцмережах. ТОП-тренди 2020

17.09.2019

Вважається, що область SMM є однією з найбільш динамічних у плані розвитку, адже тут доводиться підлаштовуватися під молодіжну аудиторію. Тенденції змінюються кілька разів на місяць, але все ж таки можна виділити візуальні тренди 2020 , які будуть актуальні весь рік.

Сучасно оформлений профіль Instagram привертає увагу і забезпечує найкраще охоплення. Тому поточні тренди SMM 2020 обов'язково включають візуальні тренди, тобто певні колірні схеми, статичні зображення або гіфки, шрифти, формати опитувань. Вони з'являються завдяки креативному підходу до оформлення лідерів думок, маркетинговим розробкам або є відображенням поточної ситуації в соціумі. Без сумніву, маркетингова стратегія в Instagram може включати і розробку абсолютно нової візуальної концепції, але найчастіше креативять у певних рамках, адже є те, на що користувачі точно звернуть увагу.

Розкажемо, на що звертати увагу при оформленні постів та рекламних оголошень у соціальних мережах.

AR-технології та анімація

Найбільш потужні візуальні тренди 2020 року в Інстаграм пов'язані з доповненою реальністю. Наймоднішим явищем у сторис є 3D-маски. Їх створення теж допомагає в просуванні, адже маскою, що сподобалася, не вийде користуватися, поки не підпишешся на творця.

Багато брендів вже зараз активно використовують анімацію, розміщуючи по кілька анімованих постів у сітці. Такий підхід буквально приковує увагу користувачів, адже завжди цікаво, що станеться на екрані цього разу, як зміниться картинка. Анімації та гіфки вважаються більш залучаючими: з ними взаємодіють частіше та охочіше. Однак і перетворювати стрічку на екран, що рухається, не варто: добре, якщо анімовані пости будуть "розбавлятися" такою ж кількістю статики (як 1:1).

Фото без фільтрів та експерименти з типографікою

Реклама у соціальних мережах стає дедалі природнішою. Це означає, що фото і для облікового запису, і для оголошень стають "чистими", без фільтрів, з природним світлом. Це так звані lifestyle-фото, з мінімумом обробки. Вважається, що користувачам легше асоціювати себе саме з такими знімками, і тому вони такі популярні.

Крім того, націлення в Facebook , як і брендовані пости (і це стосується всіх соцмереж) будуть ефектнішими, якщо активно експериментувати з друкарнею. Що ж саме можна робити? Наприклад:

  • обведення та контурування;
  • вирівнювання та різна висота букв;
  • всілякі варіанти форматування;
  • написи з нестандартним кутом нахилу;
  • незвичайні шрифти та колірні схеми.

І ще одна порада — слідуйте за лідером. Саме інфлюєнсери створюють Інстаграм у тому вигляді, в якому він зараз існує. Саме вони зацікавлюють та стимулюють пробувати нове. Звичайно, контент-стратегія не повинна включати копіювання. Набагато вигідніше залучити блогера з аудиторією від 50 тисяч осіб суміжної аудиторії (тобто ваші інтереси та тематики мають перетинатися). Деякі з них погоджуються робити тести та огляди за зразки, інші працюють виключно за гроші. У будь-якому випадку витрати будуть виправдані. Особливо ефективну рекламу можна отримати, якщо блогер так зацікавиться вашим продуктом, що стане адвокатом бренду.

Всі ці тренди працюють незалежно від обраної методики просування, але фахівці все впевненіше радять відмовлятися від чорних та навіть сірих схем на користь білих. Інстаграм і сам підтримує боротьбу з ботами, до того ж реальне охоплення — це завжди вигідніше з точки зору прибутку.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019