Метод відбудови аудиторії: Look-alike для успішного націлення

19.12.2016
lookalike

Завдяки методу Look-alike ви легко зможете знайти подібних користувачів і зробити їм вигідну пропозицію. У перекладі з англійської цей термін означає саме «пошук схожих». Використовуючи його, ви зможете виділити тих користувачів, які вже мають позитивний досвід взаємодії з вашим магазином.

Переваги використання Look-alike

orig

Вибираючи налаштування націлювання за методом Look-alike, ви отримуєте безліч вигод:

  1. Про ваші пропозиції дізнаються лише ті, хто справді цікавиться. Очевидно, що конверсія у цьому випадку зросте.
  2. Усі рекламні кампанії, які ви проводите, будуть сприйматися клієнтами позитивно, адже аудиторія вже спеціально підібрана «за інтересами».
  3. Ви отримуєте відчутну економію бюджету, оскільки перестаєте витрачати кошти на нецільових користувачів.

Націлення Look-alike - навчається. Він може аналізувати поведінку користувача і передбачати її в певних заданих рамках. Потім система знаходить у мережі користувачів із подібним «шаблоном» поведінки та демонструє їм підготовлений рекламний блок.

Щоб система працювала, необхідно виконати налаштування Яндекс.Аудиторій. вам потрібно створити сегмент, завантаживши контакти з бази, потім вибрати "сегмент схожих" та вказати ступінь точності охоплення. look_alike_2 Чим точніше сегментація, тим менше буде охоплення, і навпаки. Щоб допомогти програмі знайти ще більше нових користувачів вам, встановіть низький відсоток відповідності. Якщо ж ви хочете донести інформацію «точково», лише до гарантовано лояльних клієнтів, то відсоток відповідності має бути максимальним.

look_alike_3

З технологією Look-alike ви зможете знайти багато зацікавлених клієнтів. Адже чим ближче інтереси ваших аудиторій, тим більша ймовірність укладання вигідної угоди!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019