Метод відбудови аудиторії: Look-alike для успішного націлення

Завдяки методу Look-alike ви легко зможете знайти подібних користувачів і зробити їм вигідну пропозицію. У перекладі з англійської цей термін означає саме «пошук схожих». Використовуючи його, ви зможете виділити тих користувачів, які вже мають позитивний досвід взаємодії з вашим магазином.
Переваги використання Look-alike

Вибираючи налаштування націлювання за методом Look-alike, ви отримуєте безліч вигод:
- Про ваші пропозиції дізнаються лише ті, хто справді цікавиться. Очевидно, що конверсія у цьому випадку зросте.
- Усі рекламні кампанії, які ви проводите, будуть сприйматися клієнтами позитивно, адже аудиторія вже спеціально підібрана «за інтересами».
- Ви отримуєте відчутну економію бюджету, оскільки перестаєте витрачати кошти на нецільових користувачів.
Націлення Look-alike - навчається. Він може аналізувати поведінку користувача і передбачати її в певних заданих рамках. Потім система знаходить у мережі користувачів із подібним «шаблоном» поведінки та демонструє їм підготовлений рекламний блок.
Щоб система працювала, необхідно виконати налаштування Яндекс.Аудиторій. вам потрібно створити сегмент, завантаживши контакти з бази, потім вибрати "сегмент схожих" та вказати ступінь точності охоплення. Чим точніше сегментація, тим менше буде охоплення, і навпаки. Щоб допомогти програмі знайти ще більше нових користувачів вам, встановіть низький відсоток відповідності. Якщо ж ви хочете донести інформацію «точково», лише до гарантовано лояльних клієнтів, то відсоток відповідності має бути максимальним.

З технологією Look-alike ви зможете знайти багато зацікавлених клієнтів. Адже чим ближче інтереси ваших аудиторій, тим більша ймовірність укладання вигідної угоди!