Блог

Розсилка у Viber: готуємо та проводимо за правилами
Як збільшити приплив лідів на вашу посадкову сторінку, лендинг чи сайт? Звісно, варто використовувати розсилку. А для розсилки підійде будь-який месенджер, у тому числі Вайбер. Ось тільки перш ніж проводити масове розсилання листів через Viber, непогано було б дізнатися про основні правила інформування через нього. Інакше можна назавжди втратити свій номер через блокування спаму.
30.06.2017
Мобільні програми як інвестиції в розвиток онлайн-бізнесу
Що потрібно для просування бізнесу? Насамперед, цікаві пропозиції, гарно складена реклама та майданчик для її просування. Якщо йдеться про невеликий спальний район, то достатньо однієї гарної вивіски, щоб до вас потягнулися клієнти. А якщо мова про онлайн просування? Тут вже одного дизайну недостатньо, адже користувачі оцінюють і функціонал і зручність. Адже є ще й ціна, та інші вигоди.
16.06.2017
Динамічний ремаркетинг у Facebook: запускаємо та оптимізуємо
Навіщо потрібен динамічний ремаркетинг у Facebook? Завдяки йому ви зможете повернути тих користувачів на сайт, які з якихось причин відклали та не завершили покупку. Крім того, це чудовий спосіб нагадати про себе. І вам не доведеться актуалізувати інформацію щодо наявності та вартості: достатньо лише прив'язати оголошення до каталогів, і програма все зробить самостійно.
02.06.2017
Створення інтерфейсу або продукту: 5 етапів і все вийде!
Що потрібно, щоб отримати ефективну систему? Продумати алгоритм, впровадити його… А якщо йдеться про дизайн чи інтерфейс? Напевно багато хто згадає зараз про натхнення та творчий порив. Однак вони тут ні до чого. Достатньо пройти 5 кроків від абстракції до конкретики. Рухаючись від концепції до реалізації, ви пройдете їх і отримаєте продукт, що діє, без будь-якого натхнення. Як же працює цей алгоритм і що за кроки?
26.05.2017
Контент: правила оптимізації та контрольний чек-лист перед запуском у мережу
Якісний контент – основа успішного просування. Про це невпинно твердять і гуру в написанні текстів, і фахівці із залучення трафіку. Саме за допомогою контенту – вірусного, інформаційного, рекламного – бізнес просувається у мережі. Завдання інтернет-маркетолога - знайти ідею, яка "зачепить" користувачів, а потім під неї створити щось "таке", що сподобається пошуковим роботам. Отже, головні критерії якості контенту: його цікавість користувачам та оптимізація для пошукових систем.
05.05.2017