Створення інтерфейсу або продукту: 5 етапів і все вийде!

26.05.2017

Що потрібно отримати ефективну систему? Продумати алгоритм, впровадити його… А якщо йдеться про дизайн чи інтерфейс? Напевно багато хто згадає зараз про натхнення та творчий порив. Однак вони тут ні до чого. Достатньо пройти 5 кроків від абстракції до конкретики. Рухаючись від концепції до реалізації, ви пройдете їх і отримаєте продукт, що діє, без жодного натхнення. Як же працює цей алгоритм і що за кроки?

5 простих кроків, що відокремлюють ідею від результату

Ось п'ять рівнів, які вам доведеться пройти на етапі розробки будь-чого:

  1. Стратегія . Цей рівень – абстрактний, адже ви припускаєте та шукаєте. Саме на цьому етапі продумується сама концепція продукту, всі її особливості та унікальні властивості. Потім аналізується ринок, щоб ви могли уявити, кому цікавий ваш продукт. Вам знадобиться відповісти на запитання – навіщо і для кого потрібен ваш продукт (хоч веб-сайт, хоч інтерфейс). Також виконується стратегічне дослідження, що дозволяє зрозуміти, наскільки ваші ідеї знайдуть відгук у цільовій аудиторії, наскільки вони матимуть попит. Також потрібно визначити конкурентні переваги, щоб ви вже на цьому етапі знали, чим ваш продукт вигідно відрізняється від продукції конкурентів і які вигоди від співпраці з вами приємні клієнтам.
  2. Оцінка можливостей . На цьому етапі оцінюється такий момент: що ви можете запропонувати користувачам та що для цього потрібно. Також обов'язково звертають увагу на вже працюючі системи конкурентів. Важливо знайти саме ті функціональні рішення, які якнайкраще задовольнять запити користувачів.
  3. Архітектура . Ви буквально вибудовуєте основні елементи свого інтерфейсу або сайту, щоб зрозуміти, як користувач взаємодіятиме з вами, які елементи будуть найбільш функціональними. Необхідно створити просту і зрозумілу архітектуру, яку можна буде безболісно змінювати відповідно до змін запитів користувачів. Тестувати розроблену архітектуру важко. Знадобляться не лише опитування, а й інтерв'ю, А/В тести, аналіз юзабіліті. Зате після цих досліджень ви точно знатимете, наскільки функціональною та зрозумілою виявиться архітектура вашого проекту для цільової аудиторії.
  4. Компонування, створення прототипів . Всю інформацію, отриману на попередніх рівнях, потрібно групувати, щоб розпочати конкретне втілення продукту. Вам знадобиться оцінити розташування контентних блоків та системи навігації, а також зрозуміти, чи дійсно розроблено оптимальний варіант, чи можна ще щось покращити. Всі аналізи та дослідження на цьому етапі спрямовані на те, щоб зрозуміти, яке загальне враження справить ваш продукт під час запуску. Остаточне рішення приймається за прототипом – майже працюючим продуктом, який за потреби можна буде безболісно підкоригувати.
  5. Конкретизація . На цьому фінальному етапі всі елементи прототипу набувають підсумкових рис, «обростають» дизайном. Це етап створення візуальної складової. І дизайн має бути таким, щоб робити функціонал ще більш зрозумілим та наближеним до користувача. Щоб зрозуміти, чи допомагає дизайн користувачу, і наскільки все вдалося гармонійно, проводять комплексні тестування. Результат – ваш сайт або програма вже працюють, але її все ще можна змінити, адже ви заклали таку можливість на етапах планування.

Поетапне проходження допоможе вам уникнути дорогих помилок. Адже ви повністю закриваєте кожен етап, коли переконалися, що все працює як треба. Втім, останній, фінальний етап може тривати дуже довго. Як тільки ви станете отримувати зворотний зв'язок не від фокус-групи, а від реальних клієнтів, можуть знадобитися доопрацювання та оптимізації, в результаті яких ваш сайт стане ще кращим.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019