Блог

Вирва продажів: що це таке і як використовувати її у своєму бізнесі
Існує безліч способів підвищення ефективності бізнесу , є класичні, про які всі знають, і специфічні, які кожен бізнес знаходить для себе сам. Поговоримо про класику. Вирва продажів - це маркетингова модель, яка наочно демонструє, який шлях проходить споживач від потенційного до реального покупця. У ньому кілька етапів, і кожен наближає до угоди. Відповідно, аналізуючи вирву продажів, ви можете побачити, на якому етапі йдуть ліди, і підкоригувати весь процес взаємодії з клієнтами.
18.05.2018
Чоловічий та жіночий підхід до онлайн-шопінгу. Як зрозуміти різницю та отримати з цього користь
Чоловіки та жінки роблять покупки по-різному. Це легко помітити в будь-якому супермаркеті: хлопці купують швидко і лише потрібне, а дівчата схильні до тривалого вибору та легко купують непотрібне «бо по акції». Що стосується онлайн-покупками така тенденція зберігається. Розкажемо про особливості поведінки онлайн-покупців залежно від статі та про те, як отримати з цього користь і продавати більше.
20.04.2018
Виняткові 404 сторінки, які ви повинні побачити
Сьогодні 4.04, з чим ми вас вітаємо! Саме тому ми підготували спеціальну, святкову статтю.
04.04.2018
Перетворюємо відвідувачів на покупців. Що робити з тими, хто тільки дивиться, але не купує
Користувачі, які переглядають ваш сайт – цінний ресурс. Адже саме вони забезпечують прибуток. Але не варто думати, що корисні лише ті, хто оформлює замовлення у вашому інтернет-магазині. Насправді дуже важливими є й ті відвідувачі, які пішли без покупки. Необхідно зрозуміти їхні мотиви, щоб виправити помилки та наступного разу довести клієнтів до оформлення замовлення.
26.03.2018
Покупка посилань для просування сайту
Багато SEO-фахівців вважають, що підняти сайт у ТОПі пошукової видачі можна лише шляхом закупівлі посилань. Інші запевняють, що в цьому немає жодної потреби і достатньо лише роботи над контентом та юзабіліті. Насправді, покупка посилань на сайт має сенс, важливо тільки робити це правильно.
07.06.2019