Push-сповіщення як ефективний вид ремаркетингу

30.03.2018

Прийнятною конверсією комерційного сайту є 6-8%. Показник вищий за 10% вже «золота мрія» для багатьох маркетологів, адже насправді він ледве перевищує 3%. Але навіть якщо ви досягли конверсії в 12-15%, тріумфувати не варто. Адже за фактом це означає, що більше ¾ відвідувачів, як і раніше, йдуть з вашого сайту, так нічого і не купивши. Уявляєте, 85-90% потенційних клієнтів нічого не купують! Спеціально для повернення тих, хто переглядав, але не здійснив покупку, і існує ремаркетинг.

Традиційні види ремаркетингу

Серед популярних каналів, що дозволяють повертати відвідувачів та конвертувати їх у покупців, досі називають лише 4:

  • Контекстно-медійна мережа Google
  • Таргет у соцмережах
  • Email-розсилка
  • SMS-розсилка

Про ефективність всіх цих підходів можна сперечатися, але за правильного підходу вони справді працюють. Але знадобляться знання про організацію процесу та суттєвий бюджет (особливо у разі запуску контекстної реклами), а ще – досить тривалий період часу. Можна зайнятися цими каналами повернення, а можна протестувати п'ятий спосіб – push-сповіщення.

У чому особливості push-повідомлень та як вони працюють

Що таке push? Це короткі оголошення: заголовок (приблизно 50 знаків), текст (100-125 знаків) і картинка, що привертає увагу (можливо дві картинки - основна і додаткова, такі повідомлення відрізняються підвищеною клікабельністю).

Освоїти всі налаштування та рекомендації щодо оформлення можна в дуже стислий період. Крім того, до переваг push відносять:

  • Користувач може підписатися на повідомлення лише однією кнопкою, одним кліком миші.
  • Високий ступінь захисту та гарантована анонімність (за кожним, хто зареєструвався, закріплюється власний «шифр», захищений від копіювання та персоніфікації).
  • Сервіси розсилки повідомлень беруть невелику плату за користування.
  • Повідомлення висвічуються безпосередньо на моніторі, тому їх складно проігнорувати чи не побачити. Тому і % переходів за посиланнями буде високим.

Статистика сервісів повідомлень свідчить, що переходів буде понад 15-20%. Це майже в 4 рази вище порівняно зі стандартною е-майл розсилкою (при набагато меншому обсязі витрат на підготовку та обслуговування). На відміну від мобільних програм, створення push-повідомлень для веб не є витратним завданням, тому може використовуватися повсюдно.

Повідомлення push доставляються безпосередньо у браузерах. Завдяки цьому велика кількість користувачів довіряє їм як рекомендації нативної реклами.

Де варто використовувати push-сповіщення

Такий спосіб ремаркетингу особливо затребуваний у двох онлайн галузях – це ЗМІ та ecommerce. Для комерційних проектів дуже важливо регулярно повідомляти користувачам новини про оновлення асортименту, акції, поповнення складських запасів та інше. Крім того, можна налаштувати сповіщення та за допомогою них повідомляти статус обробки замовлення.

У ЗМІ також важлива максимальна оперативність та постійні оновлення. Повідомлення такого типу обирають саме за те, що вони демонструються миттєво та забезпечують високий відсоток відкритості.

Розсилку можна налаштувати відповідно до потреб певної цільової групи відвідувачів, прив'язати до якихось подій, свят, зробити тематичним чи інформаційним. ЦА можна розділити досить вузькі сегменти.

Єдиною проблемою може стати недостатня інформованість користувача про спосіб комунікації. Тому не потрібно робити спливаючі вікна нав'язливими: достатньо, якщо push-сповіщення демонструватимуться тоді, коли відвідувач якимось чином виявить свою зацікавленість. Тоді ви отримаєте відмінний канал ремаркетингу, ефективний і бюджетний, який легко оптимізується і допомагає збирати дані для аналітики.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019