Блог

Файл Sitemap або мапа сайту: використовуємо коректно
Пошукове просування – процес ресурсомісткий і витратний, і тут йдеться не так про фінанси, як про час. Однак є інструменти, які дозволяють покращити ранжування сайту, але досі залишаються незрозумілими, «невизнаними» та оточеними безліччю помилок. Наприклад, файл Sitemap.
21.04.2017
Веб-навігація: покращуємо та вдосконалюємо
Навігація – це те, що допомагає користувачеві подорожувати сайтом. Це структура каталогу в інтернет-магазині, що допомагає знайти потрібну річ, меню інформаційного сайту з підрозділами для різних груп контенту, список тем на порталі новин і так далі.
07.04.2017
Нативна реклама в дисплейному форматі: збільшуємо CTR як за помахом чарівної палички
Можна скільки завгодно кричати про те, що в магазині найдешевші оригінальні айфони. Але заголовок з ціною, термінами розпродажу та сумою знижки у % не привабить читача. Адже це нецікаво: у мережі такі оголошення з'являються чи не щосекунди. Отже, не забувайте: головне – інтерес.
24.03.2017
A/B тестування: що змінилося у 2017 році
Закінчено перший квартал року, але це не означає, що ви вже не зможете покращити роботу вашої компанії у 2017 році. Адже попереду ще 9 місяців. Отже, включіть у свій план на поточний рік проведення A/B тестів, які допоможуть оптимізувати конверсію та залучити нових користувачів (або утримати старих). А ми дамо вам одразу шість корисних порад про те, як це правильно зробити.
10.03.2017
Просування нового магазину: що вибрати, контекстну рекламу чи Сео?
Бренд, бізнес-план, привезений оптом із Китаю товар, що стоїть на складі, навчені оператори, які ввічливо відповідають на дзвінки – все це потрібно для відкриття інтернет-магазину. Все це, але не лише. Адже важливо, щоб люди дізналися про вас, прийшли та зробили покупку.
24.02.2017