Реклама в Google з максимальним ефектом: створюємо злітну кампанію

28.04.2017

Реклама в Google з максимальним ефектом: створюємо злітну кампанію

Як зробити так, щоб продаж злетів? Звичайно, потрібна реклама . Адже чим більше користувачів у мережі знає про вас, тим більше товару ви зможете продати. Але існують і провальні рекламні кампанії, що буквально «злив бюджету» в нікуди. Щоб уникнути цього, потрібно зробити рекламу гарантовано ефективною.

Звісно, точний обсяг продажів вам ніхто не назве. Зате можуть назвати методи, завдяки яким вкладення реклами точно окупляться з лишком. Ось тільки перш ніж починати налаштування та оплати, визначтеся з цілями. Рекламна кампанія без мети не спричинить результату. А якщо якийсь «вихлоп» і вийде, його неможливо буде виміряти. Адже мети спочатку й не було! Найпоширеніші цілі – збільшення охоплення клієнтів, підвищення ступеня лояльності до бренду і посилення попиту продукцію (частіше – якийсь конкретний напрям, якщо компанія пропонує їх кілька).

Рекомендації щодо налаштування метрик

Для прикладу роботи з рекламними кампаніями візьмемо Google з його метриками та аналітикою. Після того, як ви вибрали ціль, вам потрібно визначитися з метриками, тобто зрозуміти, що саме ви контролюватимете, як саме оцінюватимете результат і окупність вкладень.

Тут існують такі варіанти:

  1. Якщо клієнтів потрібно познайомити з брендом, то оцінюється кількість нових відвідувачів на сайті, кількість кліків по оголошеннях, охоплення, частоту показів, зростання трафіку.
  2. Якщо потрібно сформувати попит на послугу чи продукт, то звертають увагу на залучення, коефіцієнт залучення, поведінкові показники, зокрема тривалість сесії чи кількість відмов.
  3. У разі коли мета – виключно продажу, то оцінюється кількість прямих конверсій, загальний коефіцієнт конверсії та рентабельність інвестицій. Зокрема, обов'язково звертають увагу на те, скільки користувачів зробило покупку відразу після натискання на рекламу.

Важлива як ефективність, а й конкурентоспроможність реклами. Для її визначення використовується відносний CTR, тобто те, наскільки ваше оголошення ефективніше, ніж оголошення конкурентів. Також варто проаналізувати відсоток отриманих показів: бажано, щоб він був якомога ближчим до 100% (тобто кількість доступних та отриманих показів має збігатися).

Вибір цільової аудиторії

Для того, щоб правильно підібрати налаштування націлювання, вам знадобиться дізнатися про свою цільову аудиторію якнайбільше. Ключова інформація – інтереси. Зіставте відомі вам відомості про цільову аудиторію з аналітикою з Google Адвордс. Так ви зможете бути впевнені, що ваша реклама є саме зацікавленим користувачам. Крім того, ви завжди можете додати уточнюючі ключові слова, якщо прямого збігу інтересів у налаштуваннях не виявлено.

Також вам знадобиться тестувати аудиторію. Зазвичай змінюються комбінації із п'яти типових налаштувань:

  • стать;
  • вік;
  • місцезнаходження;
  • інтереси;
  • ключові слова.

При вказівці ключових ключів обов'язково вибирайте параметр «аудиторія». Так, оголошення показуються користувачам, що цікавляться товарами та послугами, що співвідносяться зі згаданими ключами. Також рекомендують таргетуватися на схожі групи, якщо вже є досвід успішного просування хоча б в одній із них.

У ряді випадків створюються спеціальні аудиторії. У цьому випадку самостійно задають усі критерії вибору, за інтересами, назвами або за цільовими посиланнями.

Виключення нерелевантних показів

Для цього потрібно задати правильні початкові рекламні налаштування, і ось що роблять:

  1. Обмежують частоту показів: трохи більше 5 на день для унікального користувача.
  2. Виключають аудиторії ремаркетингу, щоб запущені вами кампанії не заважали одна одній.
  3. Знижують ставки для мобільних гаджетів, якщо сайт не адаптований, або для вас це не актуально.
  4. Виключають категорії сайтів, які не пов'язані з вашою пропозицією.
  5. Задіяні автоматичні правила, щоб виключати нерелевантні майданчики.

Щоб рекламна кампанія гарантовано окупила себе, всі налаштування доведеться оптимізувати у процесі. Так, виключати нерелевантні майданчики рекомендується хоча б один раз на 5-7 днів. Ревізію проводять, аналізуючи звіт щодо місць розміщення. Також варто періодично оновлювати банера, щоб наново привертати увагу, а частину оголошень запустити як «адаптивні». І пам'ятайте, що добре спрацьовує комбінація різних націлень та експерименти з інтересами ЦА.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019