Блог

Ідеальний контент: клієнт та пошуковик дадуть відповідь взаємністю
Якісний контент - це і спосіб просування, і можливість завоювати любов користувача, і допомога утриманні клієнта на сторінці, і підштовхування його до цільової дії. Але як розібратися, який якісний контет? Як завоювати кохання пошуковика, не втративши при цьому кохання користувача?
12.09.2016
Вісім приводів для запуску розсилки
А як часто ви пишете листи? Звичайно, йдеться не про паперові варіанти, а про електронні розсилки. Можна сказати, що е-майл маркетинг сьогодні в тренді, і якщо ви досі нічого не пишете своїм клієнтам, варто почати. Але чого? Які приводи використовувати для листа, щоб залишити приємний «післясмак» від спілкування і отримати в свою скарбничку ще одного зацікавленого клієнта, який чекатиме ваших повідомлень з нетерпінням? Є кілька приводів для рекламних розсилок. Усі вони популярні та перевірені. Про них і поговоримо.
22.08.2016
10 завдань, які обов'язково має виконати SEO-фахівець
SEO-фахівцям ніколи не вистачає часу. І в цьому немає винних. Справа в тому, що пошукову оптимізацію сайту неможливо закінчити. Змінюються підходи, тренди, дані статистики, пошукові алгоритми, а завдання професіонала – відстежувати всі зміни та покращувати довірений йому ресурс. Крім того, в обов'язки спеціаліста входить постійне тестування, наповнення контентом, складання звітом - вчасно задуматися про те, щоб відокремити важливе від другорядного і нарешті все встигнути.
02.08.2016
Яндекс.Аудиторії: новий інструмент для точного націлення
Наприкінці червня Яндекс анонсував запуск нового сервісу для рекламодавців – Яндекс.Аудиторії. Це інструмент, що працює з базою клієнтів, і дозволяє ідентифікувати клієнтів за їх приналежністю до певної групи: за віком, ступенем активності, географічним розташуванням і так далі. Створювати аудиторії можна безпосередньо із файлу з клієнткою базою. Є лише один нюанс – у цій базі має бути понад 1000 контактів.
15.07.2016
Любить-не любить або які емоції викликає у користувачів меню?
Анкета на сайті чимось схожа на запрошення на побачення: начебто користувач зацікавлений у вашому ресурсі і готовий взаємодіяти, але запропонуйте йому анкету, і він відразу випарується. Або почне та кине, не завершивши. Підсумок один – ви не змогли зібрати інформацію, а в найгіршому випадку – зовсім втратили клієнта. Чому так сталося? Давайте розумітися.
08.07.2016