10 завдань, які обов'язково має виконати SEO-фахівець

02.08.2016
10 завдань, які обов'язково має виконати SEO-фахівець

SEO-фахівцям ніколи не вистачає часу. І в цьому немає винних. Справа в тому, що пошукову оптимізацію сайту неможливо закінчити. Змінюються підходи, тренди, дані статистики, пошукові алгоритми, а завдання професіонала – відстежувати всі зміни та покращувати довірений йому ресурс. Крім того, в обов'язки спеціаліста входить постійне тестування, наповнення контентом, складання звітом - вчасно задуматися про те, щоб відокремити важливе від другорядного і нарешті все встигнути.

Пропонуємо вам список із 10 завдань з оптимізації, які мають бути зроблені в першу чергу.

Чим не можна нехтувати?

Чим не можна нехтувати?
  1. Опрацювання заголовків та мета-тегів . Особливо для сторінок із низьким CTR. Щоб перевірити його, скористайтеся обліковим записом Search Console: Пошуковий трафік – Аналітика запитів. Активуйте фільтри CTR та Покази. Це дасть вам зрозуміти, що за сторінки добре видно у пошуку, але відрізняються мінімальною клікабельністю.
  2. Розмітка Schema.org для десяти найбільш популярних сторінок вашого сайту. Семантична розмітка дозволить відображати розширені сніпети для більш відвідуваних сторінок ресурсу. Складіть перелік найважливішого контенту, який найбільше впливає на завдання просування та заплануйте щодня впроваджувати семантичну розмітку для 10 з них.
  3. Швидкість завантаження сайту . Sccreenshot_4 Важливо, щоб сторінки швидко завантажувалися на смартфонах, і на декстопах. Є інструмент Гугла, що дозволяє перевірити швидкість. Найлегше прискорити сайт, трохи стиснувши зображення. Картинки завжди будуть найбільш важкими при завантаженні.
  4. Канонічний домен . Важливо, щоб сайт був один домен. Якщо ви використовуєте www.сайт.com та сайт.com, то для однієї з версій повністю прописуйте 301 редирект. Інакше вийде, що пошукова система проіндексує дві версії та дві версії покаже, що призведе до розмивання ваги посилань та нестабільної видачі сайту. Google сам нагадує сео-фахівцям про те, що потрібно вказати URL для домену. Установки канонічного домену перевіряються у розділі Основний домен.
  5. Сторінка компанії в сервісі Мій бізнес . ccScreenshot_4 У Гугл-сервісі Мій бізнес обов'язково підтвердіть сторінку компанії і перевірте актуальні відомості про всі її філії, час роботи, розташування офісів, координати та телефони і так далі. Тут ви також можете оновити фотографії. І додатково перевірте, щоб на вашій сторінці не було підмінених шахрайських посилань.
  6. Перевірка дублів . Дубльовані мета-теги та тайтли – не найкращий варіант для успішного просування. Наявність дублів та інші потенційні проблеми ви побачите у звіті Search Console: Оптимізація - Оптимізація HTML.
  7. Артибути Alt для фото та картинок. Пошуковики не вміють розпізнавати зображення і не можуть оцінити їхню релевантність. Ваше завдання – підказати, прописавши атрибути alt. Починати краще з тих, що з'явилися на сайті нещодавно.
  8. Зображення . Якщо ви будете працювати з тегами alt, то заразом можна стиснути зображення, щоб сторінка завантажувалася швидше.
  9. Сторінки 404 . ScD12D12reenshot_4 Якщо пошуковий робот приходить на сторінку і не знаходить її, видає помилку 404. Це не впливає на ранжування безпосередньо, але сприймається негативно користувачами. Знайти сторінки можна у Search Console, Помилки сканування.
  10. Внутрішня перелінковка . Внутрішня структура посилань на сайті дозволяє розподіляти вагу сторінок так, щоб пошукові роботи могли оцінити сайт як авторитетний і якісний. Ви можете скористатися безліччю стандартних інструментів, щоб знайти найзначніші сторінки для певної ключової фрази. Використовуйте посилання на інші матеріали з тієї ж тематики.

Регулярно дотримуйтесь цих порад, і всі ключові вимоги грамотного сучасного просування будуть дотримані, а розставляти пріоритети в завданнях виявиться легшим.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019