Ідеальний контент: клієнт та пошуковик дадуть відповідь взаємністю

12.09.2016
Ідеальний контент

Якісний контент - це і спосіб просування, і можливість завоювати любов користувача, і допомога утриманні клієнта на сторінці, і підштовхування його до цільової дії. Але як розібратися, який якісний контет? Як завоювати кохання пошуковика, не втративши при цьому кохання користувача?

Якщо ви створюєте статті, а не коротенькі нотатки або описи до товарів, варто дотримуватися певних правил. Їх багато, лише 33, але всі вони дуже прості.

33 ознаки ідеального контенту

33 ознаки ідеального контенту
  1. Корисність. Унікальність. Навіщо відвідувачеві читати вас, якщо він не знаходить нічого нового для себе? Запозичених, відрерайчених статей в інтернеті сотні та тисячі. І все це відвідувач уже десь бачив.
  2. Цінність. Аналітика, коментарі експертів, особливий файл із фото чи відео. Користувач має захотіти відкрити саме вашу сторінку, тому що ви пропонуєте щось унікальне.
  3. Відсутність помилок. deti-pishut-diktanty1 Стаття перед тим, як потрапити на сайт, має редагуватись. У ній не повинно бути друкарських помилок і описок, а всі «дивні» терміни повинні стояти на своїх місцях. Помилки непогано перевіряє Ворд, Орфоргаммка та Адвего, а ось значення незнайомих слів найкраще перевірити вам особисто. Якщо вам складно вичитувати текст, пройдіться по ньому від кінця до початку - так ви читатимете повільніше і уважніше.
  4. Короткі легкі речення. Громіздкі словесні конструкції завжди викликають відторгнення. Краще, якщо в реченні буде менше 25 слів і менше 4 ком. Оптимальний варіант - близько 10 слів і одна кома.
  5. Правильна тема. Пишіть лише про те, в чому ви експерт, у чому ви досконально розібралися. Якщо тема викликає у вас відторгнення - не пишіть про неї.
  6. Назва на запити. Використовуйте Яндекс.Вордстат, щоб скласти назву для вашої статті. Вибирайте найчастіші запити для назви, а низькочастотні залиште для тексту.
  7. Повне розкриття. Якщо висвітлюєте якусь тему, вона повинна розкривати від і до, цілком і повністю, з різних ракурсів, з оцінками, статичними відомостями. Якщо це коротка нотатка, то вона може бути довжиною до 1000 символів, загальнотематична стаття – близько 4500 символів, а експертний огляд – близько 10 тисяч символів.
  8. Використовуйте ключі. У різних входженнях і без переспаму. Стаття має бути написана для людей. Час фраз «захворювання шлунка недорого Київ» давно минув.
  9. структура. Використовуйте заголовки, підзаголовки, абзаци та списки. Якщо матеріал дуже великий, має змогу створити зміст і внутрішню навігацію
  10. Релевантні ключі Переписувати всі ключові слова з Вордстату не потрібно. Використовуйте лише ті фрази, які вважаються релевантними для вашого ресурсу та ваших клієнтів.
  11. Якісне форматування. Шрифт для кожної публікації має бути однаковим.
  12. Позбавляйтеся зайвих стилів. Для цього копіюйте тексти перед додаванням до сайту через блокнот. Потім використовуйте будь-який візуальний редактор для форматування.
  13. Рядок між абзацами. Її краще завжди пропускати, що дозволить візуально відокремити одну частину контенту від іншої. Для цього можна використовувати теги <br> та <p>.
  14. Зображення. Хорошої якості, з такою самою шириною, як і у контентної частини, з нормальною зчитуваністю з мобільних гаджетів. На кожні 1-1,5 тисяч знаків має бути зображення.
  15. Відео. відео-контент Якісне відео на тему можна додати з будь-якого безкоштовного відеохостингу.
  16. Правильний заголовок. Довжиною близько 55-65 символів та з потрібними ключовими словами. Використовуйте ментальні тригери, наприклад слово «розпродаж».
  17. Всебічно висвітлюйте тему. Класифікація та застосування, переваги та недоліки, види та способи використання – завжди надайте повну інформацію.
  18. Радьте. Статті типу «як зробити/позбутися/побудувати/вилікувати» завжди дуже популярні.
  19. Оцініть важливість інформації. Якщо стаття якісна, то відвідувач після її прочитання не залишається питань.
  20. Ставте посилання на веб-сайті. Нехай це будуть посилання на інші сайти, детальну інформацію, електронні книги із цитатами. Користувач не повинен залишати ваш сайт, він повинен розуміти, що всю вичерпну інформацію він знайде саме тут. Також вказуйте джерела інформації, авторитетні сайти на кшталт Вікіпедії.
  21. Категорії та теги. Обов'язково вкажіть їх правильно, щоб користувач швидше міг знайти цікаву для нього інформацію. Ключами в цьому випадку будуть новини Харкова, рецепти салатів, кавуни. Вибирайте теги відразу з доробком, щоб за ними ви могли написати великий цикл статей.
  22. Цикли статей. Підготуйте 10 матеріалів, які висвітлюють цікаву тему з різних боків. Так ви залучите користувачів, зацікавите їх, запропонуйте стежити за оновленнями.
  23. Вступ. На початку статті зробіть кілька пропозицій, де буде викладена вся суть.
  24. факти. Фотографії з наочною демонстрацією, експертна думка, дати – всі статті з фактами читаються та запам'ятовуються краще.
  25. Одна думка на абзац. Не варто «розтікатися думкою по дереву». Не допускайте втоми читачів, використовуйте логічну побудову тексту і нехай думки не перескакують.
  26. Зрозуміла мова. Використовуйте терміни та визначення, на яких говорить ваша ЦА. Мова не повинна сприйматися як чужорідна. Якщо ж без складних визначень не обійтися, використовуйте словник, глосарій наприкінці статті.
  27. Закінчуйте висновком або у вигляді експертної оцінки, або у вигляді заклику до дії.
  28. Не забувайте про заклик. 12228 Ви можете не продавати фізичний товар, але можете запропонувати користувачеві підписатися на розсилку.
  29. Відокремлюйте експертну думку від тіла статті. Якщо автор – не відома особа, за думкою якої стежать з придихом, то від написання статті у першій особі краще відмовитись. Вибирайте нейтральний стиль оповідання у третій особі.
  30. Згадуйте проект чи бренд. Навіть якщо вашу статтю скопіюють, назва вашого ресурсу в ній залишиться.
  31. Контролюйте зовнішні посилання. Не завжди корисно, якщо ваш ресурс віддаватиме вагу іншим сторінкам у мережі.
  32. Медіаконтент. Матеріали, доповнені графікою, відгуками, діаграмами набагато охочіше розповсюджують. Весь медіаконтент оптимізують, прописуючи атрибути alt для зображень або перейменовуючи файли під ключові слова на латиниці.
  33. Тригери або обмеження за часом, та сама «знижка прямо зараз».

Тепер на вашому сайті завжди буде якісний, корисний, інформативний та привабливий контент, а не дешевий рерайт від школярів.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019