Блог

Складна бізнес-ніша. Як залучити сюди клієнтів?
Новини з гламурного світу шоу-бізнесу, огляди цікавих місць планети, фотографії котиків, ювелірних прикрас та панд – ось ті основні напрямки, які завжди приваблюють багато клієнтів. Як і прикольні історії та всілякі «псевдонаукові дослідження». Але як бути, якщо працюєте у чітко обмеженій ніші? Якщо ваш ресурс майже не відвідують «усі кому не ліньки»? Є способи впоратися із проблемою.
12.05.2016
Конверсія та її залежність від зовнішніх факторів
Перш ніж фахівець запустить контекстну рекламу, він створює текстове оголошення та візуально оформляє його, встановлює безліч налаштувань, серед яких і ставки, і кількість показів. Маркетолог обов'язково опрацьовує і посадкову сторінку - тобто ту, куди потрапить користувач, клацнувши за оголошенням. Тут все має бути гранично просто і зрозуміло: ось товар, ось ціна, а так його можна купити.
28.04.2016
Як врятувати розсилку від спаму
Навіть листи від великих компаній часом припадають пилом у папці з написом «спам». Для користувачів це не зовсім зручно, особливо, якщо чекаєш на листи, а воно все не приходить. А для відправника – взагалі біда: листа не отримано, інформацію не прочитано, всю роботу з організації розсилки було проведено даремно.
21.04.2016
Використовуємо Google Adwords, щоб розібратися в ефективності контекстної реклами
Як звіти Google Adwords допоможуть вам розібратися, наскільки ефективно налаштовані ваші оголошення? Тут передбачено кілька інструментів, що відображають статистику про те, як часто переглядають ваші оголошення, і як ви можете покращити показники, змінивши бюджет та інші налаштування.
18.04.2016
Помилки UX-дизайнерів: знайти та знешкодити
Бажаєте, щоб ваш сайт залишав лише позитивні враження у користувачів? Домогтися цього буде складно, якщо ігнорувати основні принципи дизайну UX. Але вивчити ці правила легко – тим більше, що їх лише п'ять.
06.04.2016