Блог
Складна бізнес-ніша. Як залучити сюди клієнтів?
Новини з гламурного світу шоу-бізнесу, огляди цікавих місць планети, фотографії котиків, ювелірних прикрас та панд – ось ті основні напрямки, які завжди приваблюють багато клієнтів. Як і прикольні історії та всілякі «псевдонаукові дослідження». Але як бути, якщо працюєте у чітко обмеженій ніші? Якщо ваш ресурс майже не відвідують «усі кому не ліньки»? Є способи впоратися із проблемою.
Конверсія та її залежність від зовнішніх факторів
Перш ніж фахівець запустить контекстну рекламу, він створює текстове оголошення та візуально оформляє його, встановлює безліч налаштувань, серед яких і ставки, і кількість показів. Маркетолог обов'язково опрацьовує і посадкову сторінку - тобто ту, куди потрапить користувач, клацнувши за оголошенням. Тут все має бути гранично просто і зрозуміло: ось товар, ось ціна, а так його можна купити.
Як врятувати розсилку від спаму
Навіть листи від великих компаній часом припадають пилом у папці з написом «спам». Для користувачів це не зовсім зручно, особливо, якщо чекаєш на листи, а воно все не приходить. А для відправника – взагалі біда: листа не отримано, інформацію не прочитано, всю роботу з організації розсилки було проведено даремно.
Використовуємо Google Adwords, щоб розібратися в ефективності контекстної реклами
Як звіти Google Adwords допоможуть вам розібратися, наскільки ефективно налаштовані ваші оголошення? Тут передбачено кілька інструментів, що відображають статистику про те, як часто переглядають ваші оголошення, і як ви можете покращити показники, змінивши бюджет та інші налаштування.
Помилки UX-дизайнерів: знайти та знешкодити
Бажаєте, щоб ваш сайт залишав лише позитивні враження у користувачів? Домогтися цього буде складно, якщо ігнорувати основні принципи дизайну UX. Але вивчити ці правила легко – тим більше, що їх лише п'ять.