Блог

Мовна версія сайту: обходимо підводне каміння
Нові ринки – звучить неймовірно привабливо. А якщо це – зарубіжні ринки, то перспективи розвитку стають ще більш приголомшливими. І тут виникає проблема – як створити «іноземний» сайт, зрозумілий і пошукачам, і користувачам?
25.02.2016
Email-маркетинг: на що орієнтуватися у 2016 році
Кілька років тому Email-розсилка сприймалася виключно як спам. Сьогодні ж це – популярний інструмент впливу на користувача, що підігріває інтерес до компанії та забезпечує лояльність. До того ж, ефективне розсилання недороге. Потрібно тільки знати, що буде в тренді і слідуватиме основним тенденціям ринку.
22.02.2016
Контент-маркетинг: 5 просунутих тактик
Так, ви можете надати виключно технічну інформацію або описати ті самі відомості емоційно. Наприклад, у випадку з комп'ютерною клавіатурою може вказуватись довжина кабелю як: 180 см або «на зріст Брюса Вілліса». Відповідно, описи, засновані на сухих фактах, будуть зрозумілішими «фізикам», а для гуманітаріїв більше підійдуть образи, створені за допомогою емоцій.
11.02.2016
Google Analytics: використовуємо на повну!
Використовуйте UTM-мітки. Вони дозволяють відстежити ефективність маркетингу за 5 параметрами-джерелами контенту та товарів, переходів та каналів та запитів. Результативність оголошень, посилань на зовнішніх ресурсах, банерів – це відстежують мітки.
02.02.2016