Контент-маркетинг: 5 просунутих тактик
Пости у блозі, новини, відео-огляди, фотографії – все це контент. Щоб контент-стратегія була ефективною, використовуйте п'ять простих тактик.
Опис товару
Кожен спеціаліст ecommerce знає, що товар має супроводжуватися описом. Воно надає користувачеві потрібну інформацію про товар, а також створює емоції, необхідні для продажу.
Так, ви можете надати виключно технічну інформацію або описати ті самі відомості емоційно. Наприклад, у випадку з комп'ютерною клавіатурою може вказуватись довжина кабелю як: 180 см або «в зріст Брюса Вілліса». Відповідно, описи, засновані на сухих фактах, будуть зрозумілішими «фізикам», а для гуманітаріїв більше підійдуть образи, створені за допомогою емоцій.
Подібний приклад можна підібрати для будь-якого товару. Взяти, наприклад, шпалери. Опис може виглядати так:
- Тип матеріалу - флізелінові, розмір рулону - 0,7 х10, 05м, хороша світлостійкість, колір - червоний з тисненим золотим візерунком.
- Яскравий червоний колір наповнить простір теплом, а золото продемонструє розкіш. Флізелінові шпалери не тільки естетичні, а й практичні. Вони підходять для традиційних інтер'єрів.
Зрозуміло, що це загальне порівняння, але різниця очевидна.
І лише внаслідок А/В тестування визначається, який опис краще продає.
Відео з інформацією про товар
Показати продукт можна не лише описом, а й за допомогою відео. Тим більше, що в гру вступає і вперта статистика: 72% ресурсів у ТОП видачі містять відеоконтент.
Власники інтернет-магазинів знають, що ті товари, на які є відео-огляди, продаються на 65% краще.
Але можливості відеоконтенту не обмежуються виключно описом. Це може бути унікальний у своєму роді майстер-клас: до вас прийдуть подивитися та поділяться посиланням на ваш ресурс. Задоволені та зацікавлені відвідувачі – що може бути краще?
Статті з корисними для клієнта відомостями
Якщо завдання та проблеми клієнтів вирішуються на вашому ресурсі, будьте певні – у вас прийдуть ще. Вивчити нові тенденції моди, дізнатися, як самостійно укласти лінолеум, уточнити питання медичного характеру – тематика статей має відповідати тематиці вашого ресурсу.
Важливо! Щоб лояльність клієнта підвищувалася, такий контент має бути не продавцем, а інформаційним, актуальним та корисним. У ньому допомагають зробити вибір або просто «палять» цікаву фішку.
Якісні фото
Фотографіями завжди діляться. Роблять нові знімки і знову викладають їхню мережу. Популярність інстаграм це повністю доводить. Дивно було б не скористатися такою нагодою для просування.
Тим більше, що та сама статистика каже, що на кожен репост тексту припадає 40 репостів фото. Опис товару, пости для соцмереж, лукбуки, каталоги, статті – місце для якісних знімків.
І ще один момент – користувачів завжди приваблює розважальний контент. Вікторини, опитування та конкурси залучать вам безліч нових клієнтів. А ви зможете дізнатися багато нового про своїх передплатників.
Все це у комплексі працює виключно на успіх бізнесу.