Інтернет-реклама: підвищуємо ефективність простими діями

19.02.2016

Реклама у мережі У це важко повірити, але інтернет-реклама з'явилася 22 роки тому. Навряд чи хтось згадає, якими були перші оголошення. Але сьогодні компанії витрачають до 45% рекламного бюджету саме на цей формат – і всі аналітики стверджують, що це не межа.

Отже, реклама у мережі розвивається давно. За цей час з'явилося безліч контенту різної якості та змісту. Але змінюється і поведінка користувача. Адже за статистикою кожен інтернет-серфер бачить до 400 оголошень щодня, але з них лише 3-10 здатні привернути увагу, зацікавити. Велика кількість реклами вже викликає роздратування. Але маркетологи вигадали відмінну альтернативу: тепер вони надають цікаву та корисну інформацію, а не просто просувають певний товар.

Ще одна важлива зміна – сьогодні так само важливим є клік по оголошення, але він не є головною метою. По суті, клік, тобто перехід на ваш ресурс, - це лише початок повноцінного діалогу між продавцем-компанією та клієнтом. І слід виключити всі помилки на шляху до логічного завершення угоди, тобто купівлі. Адже завдання реклами – не перемагати на конкурсах, а вимірно збільшувати продажі.

Важливо врахувати психологічний аспект. Так, якщо людина вже шукає товар і бачить відповідне рекламне оголошення, існує 30% ймовірність зацікавленості. Якщо ваше оголошення не входить до сфери інтересів клієнта, то у 63% випадків він його просто пропустить. І лише 32% споживачів стверджують, що можуть купити товар, навіть якщо вони раніше про нього не думали, а зацікавилися лише зараз завдяки рекламі.

Але кількість зацікавлених користувачів можна збільшити, якщо в процесі створення рекламних оголошень кілька ключових дій.

8 дій щодо створення успішної реклами

  1. Експериментуйте із формою. Експериментуйте із формою Зміст послання може спиратися на емоції чи оперувати сухими фактами. Враховуйте, що є два типи клієнтів: покупці (їм важливі низькі ціни, знижки) та дослідники (вони шукають найкращий продукт, спираючись на характеристики).
  2. Реклама має відповідати вимогам аудиторії. Аналітика, статистика, дослідження – все це дійсно дуже важливо, якщо ви хочете створити продукт, здатний «потрапити в яблучко». Адже з усіх покупців вам потрібно виділити саме ту категорію, що найбільше зацікавиться вашим продуктом. Ретаргетинг та залучення клієнта на основі його історії пошуку – це дуже зручні методики. Вони не спрацюють лише в тому випадку, якщо людина вже зовсім не цікавиться вашим продуктом. Також можна використовувати сучасну методику розміщення рекламних оголошень: programmatic, коли контент демонструється лише користувачам із заданими характеристиками.
  3. Характер впливу реклами визначається віком. Припустимо, для клієнтів до 40 років онлайн-оголошень буде достатньо: 80% їх так чи інакше реагують на рекламу в мережі. А для старших вікових груп буде потрібна комплексна стратегія, тобто розміщення інформації про компанію та офлайн.
  4. Враховуйте рівень прибутку. Враховуйте рівень доходу Люди, у яких дохід перевищує 100 тисяч доларів на рік, частіше роблять незаплановані покупки – з тієї лише причини, що у них більше вільних коштів, і вони можуть знайти у вашому оголошенні щось цікаве та нове для себе. А покупці з річним доходом менше 20 тисяч краще реагують на вигідні цінові пропозиції. Швидше за все, вони прийдуть до вас тоді, коли вже вирішать щось купити і шукатимуть найнижчу ціну.
  5. Звертайте увагу: клік – не ціль реклами. Реклама може зацікавити користувача, і він почне шукати інформацію в мережі про вашу компанію, захоче зателефонувати, відвідати офлайновий магазин або іншим чином вийти на контакт. Всі ці результати перегляду об'яв бажані.
  6. Використовуйте новий показник ефективності: Показник ефективності не кількість кліків, а відсоток збільшення конверсії. Будь-яка реклама провокує дію, хоча і може бути відкладеним у часі. Тому варто почекати тиждень після закінчення рекламної компанії та оцінити кількість «вхідних» звернень та динаміку прибутку.
  7. 34% заінтересованих клієнтів після перегляду реклами купують товар. При цьому жінки лідирують у дії онлайн, а чоловіки виходять «з мережі» на прямий контакт з рекламодавцем. Цю різницю слід використовувати під час постановки цілей для маркетингової компанії. Так, орієнтуйтеся на чоловічу аудиторію, якщо хочете збільшити відвідуваність торгової точки, і жіночу – якщо важливо зацікавити велику кількість споживачів у мережі.
  8. Люди цікаві. 35% переходів за оголошенням ґрунтувалися на простій цікавості! І лише 20% - на тому, що в оголошенні був товар, який задовольняє інтереси. Знижки зацікавили лише 6% користувачів. Тому обов'язково доповнюйте релевантне оголошення вигідним оффером. Завдання якісної реклами – викликати інтерес, підігріти його та привести до покупки.

І найголовніше - споживач повинен отримувати максимум інформації про ваш бренд, способи зв'язку з компанією, про технічні характеристики конкретних пропозицій і так далі. Максимум цікавого контенту і при цьому персоналізація кожного повідомлення: все це призведе до високих конверсій.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019